Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs Lilamupp & FT

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Lilamupp & FT

1 2 3 4 5 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Lilamupp
Elev

Avatar


Jo, jag med... Ska vi ha en ordning?

18 aug, 2015 21:01

taggsvansen02
Elev

Avatar


Jag vet inte, jag tycker det är både bra och dåligt men om man inte har något att säga så kan det bli jobbigt om men måste skriva

18 aug, 2015 21:09

Lilamupp
Elev

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Jag vet inte, jag tycker det är både bra och dåligt men om man inte har något att säga så kan det bli jobbigt om men måste skriva
Okej, bara inye två personer drar iväg helt xD
Kan vi inte börja?:3

18 aug, 2015 21:19

taggsvansen02
Elev

Avatar


Skrivet av Lilamupp:
Skrivet av taggsvansen02:
Jag vet inte, jag tycker det är både bra och dåligt men om man inte har något att säga så kan det bli jobbigt om men måste skriva
Okej, bara inye två personer drar iväg helt xD
Kan vi inte börja?:3

Jag förstår var du menar och menar du vi två?

18 aug, 2015 21:21

Lilamupp
Elev

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Lilamupp:
Skrivet av taggsvansen02:
Jag vet inte, jag tycker det är både bra och dåligt men om man inte har något att säga så kan det bli jobbigt om men måste skriva
Okej, bara inye två personer drar iväg helt xD
Kan vi inte börja?:3

Jag förstår var du menar och menar du vi två?

Lite kanske xP

18 aug, 2015 21:22

Fairy Tale
Elev

Avatar


Jag är inne hela tiden pretty much, börjar också imorgon och slutar runt ett-tiden. Annars är jag inne 24/7 och om jag ska vara borta under en längre tid säger jag till

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ma1q25sQX31qkx3d4o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F35592635%2Flarge.gif

18 aug, 2015 21:27

taggsvansen02
Elev

Avatar


Så vem ska börja?

18 aug, 2015 21:29

Lilamupp
Elev

Avatar


Någon?

18 aug, 2015 21:32

Fairy Tale
Elev

Avatar


Kan vi diskutera lite först?
Vem ska bli kär i vem?
Skulle någon av oss kunna ha iaf ett intresse gemensamt?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ma1q25sQX31qkx3d4o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F35592635%2Flarge.gif

18 aug, 2015 21:32

Lilamupp
Elev

Avatar


Well, alla gillar nån sport cx
Jag och Alec är ihop, senare blir jag kär i dig

18 aug, 2015 21:37

1 2 3 4 5 ... 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Lilamupp & FT

Du får inte svara på den här tråden.