Prs Lilamupp & FT
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Lilamupp & FT
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lilamupp
Elev |
Jo, jag med... Ska vi ha en ordning?
18 aug, 2015 21:01 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag vet inte, jag tycker det är både bra och dåligt men om man inte har något att säga så kan det bli jobbigt om men måste skriva
18 aug, 2015 21:09 |
|
Lilamupp
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Okej, bara inye två personer drar iväg helt xD Jag vet inte, jag tycker det är både bra och dåligt men om man inte har något att säga så kan det bli jobbigt om men måste skriva Kan vi inte börja?:3 18 aug, 2015 21:19 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Lilamupp: Skrivet av taggsvansen02: Okej, bara inye två personer drar iväg helt xD Jag vet inte, jag tycker det är både bra och dåligt men om man inte har något att säga så kan det bli jobbigt om men måste skriva Kan vi inte börja?:3 Jag förstår var du menar och menar du vi två? 18 aug, 2015 21:21 |
|
Lilamupp
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Lilamupp: Skrivet av taggsvansen02: Okej, bara inye två personer drar iväg helt xD Jag vet inte, jag tycker det är både bra och dåligt men om man inte har något att säga så kan det bli jobbigt om men måste skriva Kan vi inte börja?:3 Jag förstår var du menar och menar du vi två? Lite kanske xP 18 aug, 2015 21:22 |
|
Fairy Tale
Elev |
Jag är inne hela tiden pretty much, börjar också imorgon och slutar runt ett-tiden. Annars är jag inne 24/7 och om jag ska vara borta under en längre tid säger jag till
18 aug, 2015 21:27 |
|
taggsvansen02
Elev |
Så vem ska börja?
18 aug, 2015 21:29 |
|
Lilamupp
Elev |
Någon?
18 aug, 2015 21:32 |
|
Fairy Tale
Elev |
Kan vi diskutera lite först?
Vem ska bli kär i vem? Skulle någon av oss kunna ha iaf ett intresse gemensamt?
18 aug, 2015 21:32 |
|
Lilamupp
Elev |
Well, alla gillar nån sport cx
Jag och Alec är ihop, senare blir jag kär i dig 18 aug, 2015 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen