Idol 2015
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Det känns lite sorgligt att det är juryns sista år.. Ja de är typ den bästa juryn! D: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 aug, 2015 21:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av L'Amour et Psyché: Det känns lite sorgligt att det är juryns sista år.. Ja de är typ den bästa juryn! D: Minus Bard då! De kunde väl byta ut bard o ha kvar de andra två ^^ 17 aug, 2015 21:43 |
|
Borttagen
|
Jag tyckte Linn var väldigt bra ! Men asså " Jag vill inte vara med i idol" , vi typ skrattade ijäl oss.
18 aug, 2015 09:49 |
|
Solkatten
Elev |
Glöm inte att Idol går ikväll också!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 aug, 2015 17:14 |
|
Frivolt
Elev |
Vill typ slänga en stor sten på Bard och den där kärringen -.-
Annars äre väl okej ^^ Kul att de är i kiruna, är kul att de är längre norrut än typ sundsvall xD 18 aug, 2015 20:40 |
|
Borttagen
|
Första killen ikv gick nian på min skola när jag gick i sjuan!
18 aug, 2015 20:47 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Kollar ni eller? ^^
"han ska me, han är asfräsch!!" *dog lite* 19 aug, 2015 20:27 |
|
Frivolt
Elev |
Kollar ofc
Hhaah x Robinson-Leif xD Dör lite haha xD 19 aug, 2015 20:42 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer ni ihåg den här från förra året?? Den finns på Spotify nu! Btw hon går i min skola har jag märkt. ;P "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 aug, 2015 22:48 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Kommer ni ihåg den här från förra året?? Den finns på Spotify nu! Btw hon går i min skola har jag märkt. ;P åååh cooolt Men är fortfarande så jäkla förvånad och sur att hon åkte ut så fort, och att de typ knappt ens nämnde det -.- De älskade ju verkligen henne där, så varför lixom bara låta mänskan åka ut? Fattar inte!! Men ska iaf lyssna Oj haha 23 aug, 2015 18:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen