Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneHäst
Elev |
Jessie
Jag ler mot Henny. "Det här kommer att gå bra" säger jag och fötsöker få Cassy att gå saktare, utan större lycka...
21 aug, 2015 19:09 |
|
Borttagen
|
Henny
Jag ler. Cassy går fint. Jag klappar henne och svänger. 21 aug, 2015 19:16 |
|
Borttagen
|
Mell
"Jessie, det går lite för fort! Rid på en volt!" 21 aug, 2015 19:21 |
|
Borttagen
|
Henny
Jag svänger Cassy. 21 aug, 2015 19:22 |
|
Borttagen
|
Mell
Jag säger åt de vad de ska göra osv. Osv... 21 aug, 2015 19:58 |
|
HermioneHäst
Elev |
Jessie
"Cassy är pigg idag, jag skulle ha kommit tidigare och ridit en längre bit." Sa jag till Mell och tänkte att hon säkert kommer att förstå.
21 aug, 2015 20:00 |
|
Borttagen
|
Mell
"Okej, men tänk på det till nästa gång!" Säger jag till henne medan jag hjälper en tjej med sin sits. 21 aug, 2015 20:02 |
|
HermioneHäst
Elev |
Jessie
När ridlektionen är slut sitter Henny av. Jag leder in Cassy i stallet och gör iordning henne för natten.
21 aug, 2015 20:06 |
|
Borttagen
|
Mell
Jag och mamma tar in alla hästarna och fodrar de. "Det är dax att gå hem nu" säger mamma till de som är kvar och de går ut. Mamma låser och vi går in i vårt hus som ligger på gården. 21 aug, 2015 20:39 |
|
HermioneHäst
Elev |
Jessie
När jag kommer hem gråter jag. Mina ben håller på att bli alldeles för långa för Cassy. Lilla Cassy. Vad skulle hända med henne när jag inte tog hand om henne? Och hur skulle jag kunna gå vidare i livet utan henne vid min sida? Mamma hade redan börjat leta efter en ny häst. Men jag ville inte ta hand om någon annan. Inte så länge Cassy levde.
21 aug, 2015 22:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Stallet (Öppen rollspel, söker deltagare)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen