Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

prs med Sushi

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med Sushi

1 2 3 4
Användare Inlägg
taggsvansen02
Elev

Avatar


Alex~

Jag log åt Katie.
"Jag måste gå på toa, kommer snart." Säger jag och går ut ur kupén.
Jag behöver inte alls gå på toa men jag går en bit ner i vagnen till toan och går in. Jag sätter mig på sitsen och funderar.
"Ska jag säga något till henne? Jag menar det är ju sista året så vem vet pm i kommer ses igen." Jag funderar ett tag men bestämmer mig inte för något.
När jag går tillbaka till kupén stannar jag någon meter innan dörren och bara står där. Jag börjar sedan gå igen och öppnar dörren.
"Katie kan du komma?" Frågar jag och viftar lite med med handen.
Jag går ut ur kupén igen och genast så tänker jag:
"Vad var det där för jäva impulsgrej!!?"

15 aug, 2015 18:58

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs med Sushi

Du får inte svara på den här tråden.