Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Mina märkte det.
"Um ja ska jag vissa er till erat rum? Ni kommer att få dela så att vi får plats med allihopa" sa Mina lite osäkert
11 aug, 2015 20:12
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Ailwyn. Kami grät tyst då hon såg på filmen hon tänkte på sin pojkvän hon hade förut han lämnade henne och försvann.
11 aug, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
"följ med mig" sa Mina & började att gå upp för trappan för att visa dem till deras rum.
På väggarna fanns det några tavlor med Japanska teken.
Mina öppnade en dörr till vänster på övervåningen.
"här är era rum" sa Mina.
Edwyn gick in & såg sig omkring.
11 aug, 2015 20:24
|
|
Borttagen
|
" Fint rum " sa Ailwyn och var redan nöjd med rummet han la ner sin väska på golvet.
11 aug, 2015 20:27
|
|
Borttagen
|
"eftersom vi är halvt japanska så har vi lite mer asiatisk stil i huset men jag hoppas det går bra ändå" sa Mina.
Edwyn la ner sin väska bredvid sin säng.
11 aug, 2015 20:29
|
|
Borttagen
|
" Japansk stil är okej " sa Ailwyn och satte sig på sängen.
11 aug, 2015 20:32
|
|
Borttagen
|
"Bra middagen serveras om 2 timmar... men jag varnar er för hachiko. Hon spökar här uppe ibland" sa Mina & gick ut ur rummet & ner för trappan.
11 aug, 2015 20:33
|
|
Borttagen
|
Ailwyn trodde inte på spöken så han trodde inte på det som Mina sa
" spöken finns inte " mumlade han.
11 aug, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
"nä det är bara nummer fem som tar över " sa Edwyn. Det var självklart att Mina ljuger.
"Det är trevligt att hon är artig men man vet inte ibland om hon ljuger eller inte." sa Edwyn & suckade.
11 aug, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
" Det är problemet man vet inte ibland när hon ljuger eller när hon talar saning " sa Ailwyn och suckade.
11 aug, 2015 20:43
|
Du får inte svara på den här tråden.