PRS med Remus Granger
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Remus Granger
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parva Fortemque
Elev |
(JAG ÄR SÅÅÅÅÅ DÅLIG PÅ SÅNT HÄÄÄÄR! Hade inte tid o skriva direkt o glömde bort sånt. #smaaaaart)
-Jaha, sa jag. Men vi syns nog snart! www.kulturforeningennimbus.com 18 aug, 2015 18:32 |
|
Borttagen
|
(Det är lugnt, så länge du inte vill sluta det här...)
Jag log lite och börja gå 'hem'. Det hade varit ett bra tag sedan jag och Ronish möttes. Jag lev in i TARDIS. "Jaha du det här var trevligt", sa jag. 18 aug, 2015 18:35 |
|
Parva Fortemque
Elev |
(Nejdå!)
Jag började gå lite försiktigt in i folkmassan igen. Jag kollade på barnen som sprang och lekte. www.kulturforeningennimbus.com 18 aug, 2015 18:37 |
|
Borttagen
|
Jag tog fram en bok, eller ja Harry Potter och halvblodsprinenom man skulle vara petig. Jag hade egentligen edan läst ut serien men men, hade man inget att göra och ville stanna LITE till så fick man.
23 aug, 2015 16:56 |
|
Parva Fortemque
Elev |
23 aug, 2015 17:04 |
|
Borttagen
|
(I TARDIS...Sa vi inte att vi möttes där igen?))
23 aug, 2015 17:05 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: (I TARDIS...Sa vi inte att vi möttes där igen?)) (Jomen lixom var e din TARDIS?) www.kulturforeningennimbus.com 23 aug, 2015 17:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: (I TARDIS...Sa vi inte att vi möttes där igen?)) (Jomen lixom var e din TARDIS?) (Typ precis vid utkanten av staden) 23 aug, 2015 17:24 |
|
Parva Fortemque
Elev |
23 aug, 2015 17:32 |
|
Borttagen
|
(Skulle du sriva? Jag vill ju ut och göra något Timey Whimey!)
23 aug, 2015 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen