ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ALLA MALLAR INNE NU! ÄVEN MIN NEJ, INTE MIN! JAG HAR INTE FÅTT DIN! Nej, den kommer snart! RÄCKER MED ATT NÅGON CITERAR DETTA INLÄGG! Oki Mall skickad till dig! 11 aug, 2015 15:23 |
|
Borttagen
|
GOOOODDD!!! Vill någon starta?
Jag skulle önska om vi an skriva i jag-form, är det OK för er? 11 aug, 2015 15:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: GOOOODDD!!! Vill någon starta? Jag skulle önska om vi an skriva i jag-form, är det OK för er? Jag börjar inte! Jag-form tycker jag också! 11 aug, 2015 15:31 |
|
Borttagen
|
Det är okej med mig
Edit: och ska vi typ vara vänner från början eller? 11 aug, 2015 15:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är okej med mig Jag antar att de går i samma klass eller något sånt! 11 aug, 2015 15:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är okej med mig Jag antar att de går i samma klass eller något sånt! Tänkte det också men ville bara vara säker 11 aug, 2015 15:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är okej med mig Jag antar att de går i samma klass eller något sånt! Tänkte det också men ville bara vara säker Nja, Remus Granger kanske ska godkänna? 11 aug, 2015 15:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är okej med mig Jag antar att de går i samma klass eller något sånt! Jag kommer fixa lite saker i första inlägget men JA de går i samma klass, alla behöver inte vara vänner men dem går i samma klass. Starta du Piggelinisen! 11 aug, 2015 15:34 |
|
Borttagen
|
Okej!
LETS START THIS! GWEN: Jag vaknar tidigt av solen som lyser mig i ansiktet. Jag sätter mig mödosamt upp, men faller tillbaka igen när jag inser att det är skola. Nej, usch, dåligt. Jag går tillslut upp och klär på mig, endast för att komma på att klockan inte har ringt än. Två timmar kvar till skolan. Två timmar, en film. Jag sätter på Fången från Azkaban och somnar igen. 11 aug, 2015 15:38 |
|
Borttagen
|
Will
Jag vaknade som vanligt 1 1/2 timme innan skolan började. När jag startade miiverse hade jag som vanligt fått ca 30 likes. Jag satte mig och började läsa en bok. 11 aug, 2015 15:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen