Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 4 5 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ALLA MALLAR INNE NU! ÄVEN MIN

NEJ, INTE MIN!

JAG HAR INTE FÅTT DIN!

Nej, den kommer snart! RÄCKER MED ATT NÅGON CITERAR DETTA INLÄGG!

Oki och ha ingen brådska jag vet att du vill vara med

Mall skickad till dig!

11 aug, 2015 15:23

Borttagen

Avatar


GOOOODDD!!! Vill någon starta?
Jag skulle önska om vi an skriva i jag-form, är det OK för er?

11 aug, 2015 15:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
GOOOODDD!!! Vill någon starta?
Jag skulle önska om vi an skriva i jag-form, är det OK för er?

Jag börjar inte!
Jag-form tycker jag också!

11 aug, 2015 15:31

Borttagen

Avatar


Det är okej med mig Jag kanske kan starta! Men är det någon info som gäller alla som jag borde veta, typ vart vi bor eller så? Eller gör vi så att man hänger på?
Edit: och ska vi typ vara vänner från början eller?

11 aug, 2015 15:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det är okej med mig Jag kanske kan starta! Men är det någon info som gäller alla som jag borde veta, typ vart vi bor eller så? Eller gör vi så att man hänger på?

Jag antar att de går i samma klass eller något sånt!

11 aug, 2015 15:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Det är okej med mig Jag kanske kan starta! Men är det någon info som gäller alla som jag borde veta, typ vart vi bor eller så? Eller gör vi så att man hänger på?

Jag antar att de går i samma klass eller något sånt!


Tänkte det också men ville bara vara säker Ska jag börja?

11 aug, 2015 15:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Det är okej med mig Jag kanske kan starta! Men är det någon info som gäller alla som jag borde veta, typ vart vi bor eller så? Eller gör vi så att man hänger på?

Jag antar att de går i samma klass eller något sånt!


Tänkte det också men ville bara vara säker Ska jag börja?

Nja, Remus Granger kanske ska godkänna?

11 aug, 2015 15:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Det är okej med mig Jag kanske kan starta! Men är det någon info som gäller alla som jag borde veta, typ vart vi bor eller så? Eller gör vi så att man hänger på?

Jag antar att de går i samma klass eller något sånt!

Jag kommer fixa lite saker i första inlägget men JA de går i samma klass, alla behöver inte vara vänner men dem går i samma klass.
Starta du Piggelinisen!

11 aug, 2015 15:34

Borttagen

Avatar


Okej!

LETS START THIS!

GWEN:

Jag vaknar tidigt av solen som lyser mig i ansiktet. Jag sätter mig mödosamt upp, men faller tillbaka igen när jag inser att det är skola. Nej, usch, dåligt. Jag går tillslut upp och klär på mig, endast för att komma på att klockan inte har ringt än. Två timmar kvar till skolan. Två timmar, en film. Jag sätter på Fången från Azkaban och somnar igen.

11 aug, 2015 15:38

Borttagen

Avatar


Will
Jag vaknade som vanligt 1 1/2 timme innan skolan började. När jag startade miiverse hade jag som vanligt fått ca 30 likes. Jag satte mig och började läsa en bok.

11 aug, 2015 15:42

1 2 3 4 5 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.