Privat HP roll
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat HP roll
|
Borttagen
|
Melody
"Förlåt", mumla jag hastigt. "Hej!" Sa jag till Anti coh Anty som just kom in.
Crac
"Så bra eller dåligt sommarlov?"
10 aug, 2015 20:11
|
|
Borttagen
|
Drake
" Det gör inget" sa jag.
Tess
" Helt okej sommarlov" sa jag.
10 aug, 2015 20:12
|
|
Borttagen
|
Melody
Anti och Anty satte sig ned och flina.
"Skaffat pojkvän?" fråga Anty.
"Nej!" ropade jag ut.
10 aug, 2015 20:13
|
|
Borttagen
|
Drake
Jag kollade efter Amber och Molly.
10 aug, 2015 20:15
|
|
Borttagen
|
Melody
"Så vad anant har hänt?" fråga Anti.
"Inget, var hemma typ, ni då?"
"vIvar lite överallt i Europa, Frankrike, Spanien, Sverige, lie sådant där", sa Anti och Anty samtidigt fast i olika versioner. "Och du då Drake?"
10 aug, 2015 20:20
|
|
Borttagen
|
Drake
" Var hemma och fick höra dag in och dag ut hur smutsskalle är så äckliga av min kära syster Tess" sa jag.
10 aug, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
Melody
"Ja juste, vi fick besök av dem när dem leta efter en kupe", sa jag.
Crac
Jag tog fram trollkarlsschack.
"Någon som vill spela?" fråga jag.
10 aug, 2015 20:23
|
|
Borttagen
|
Drake
Jag nickade och kollade ut genom fönstret.
Tess
" Jag vill" sa jag.
10 aug, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
Crac
"Bra", sa jag och flinade, jag var BÄST på det här.
Melody
Det vart en pinsam tystnad mellan oss alla.
"Men iallafall, tankar inför året?"
"EHm, plugga?" sa Anty frågande. Det var ju klart vi skulle behöva plugga mycket inför G.E.T examen.
10 aug, 2015 20:28
|
|
Borttagen
|
10 aug, 2015 20:29
|
Du får inte svara på den här tråden.