PRS Med Remus Granger
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Med Remus Granger
|
Borttagen
|
Will
"Jättebra!" Sade jag ännu mer sarkastiskt.
5 aug, 2015 22:31
|
|
Borttagen
|
Jag fnös.
"Nej jätteJOBBIGT!" sa jag.
5 aug, 2015 22:44
|
|
Borttagen
|
Will
"Ja, jag var bara lite sarkastisk!" Sade jag glatt.
6 aug, 2015 07:58
|
|
Borttagen
|
"Jaja", fnös jag. "Jag vet inte hur länge jag kan vara här föresten", sa jag.
6 aug, 2015 08:07
|
|
Borttagen
|
Will
"Tills efter lunch kanske?" Sade jag till Merry.
6 aug, 2015 08:09
|
|
Borttagen
|
"Ja, sedan har jag saker hemma att fixa", sa jag och kolla På Will.
6 aug, 2015 08:16
|
|
Borttagen
|
Will
"Okej!" Sade jag till Merry.
6 aug, 2015 08:50
|
|
Borttagen
|
Jag log. Det vart en tystnad och jag börja gå i en cirkel.P
6 aug, 2015 09:05
|
|
Borttagen
|
Will
"
Jag måste gå och fixa lite mat. Hänger du med?" Frågade jag Merry.
6 aug, 2015 09:59
|
|
Borttagen
|
"Vist!" Sa jag glatt och följde han ut.
6 aug, 2015 10:58
|
Du får inte svara på den här tråden.