Tredje Generationen PRS!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Tredje Generationen PRS!
|
Borttagen
|
Jag hörde hur Dörren öppnades och jag kolla direkt upp. Dör stod en kille med blått hår, Ted Lupin, killen jag älska med hela mitt hjärta. Jag kännde hur jag rodna och gömde snabbt ansiktet i boken. Sedan hörde jag hur dörren stängdes och att han gick iväg. PYTON, SABLAS, HELVETE!
4 aug, 2015 22:36
|
|
Borttagen
|
Jag såg Ted Tonks utanför kupèn. Fanni rusade genast upp "Ted du kan väl sitta med oss?" frågade hon. Jag Dhan och Phili flinade mot varandra, vi visste alla tre hur kär Fanni var iTed och att Ted inte gilladegenne på det viset.
4 aug, 2015 22:39
|
|
Borttagen
|
Varför hade jag sabbat allt? Nu skulle jag ALDRIG mer kunna se honom. Jag fällde en tår, allt var kaose nu.
4 aug, 2015 22:42
|
|
Borttagen
|
"Kan vi inte fråga dendär tysta tjejen Oswald också?"frågade dylan. "Varför inte?" frågade jag och reste mig upp
4 aug, 2015 22:44
|
|
Borttagen
|
Jag hörde hur dörren öppnades igen. Men nu när jag snabbt lyfte på huvudet såg jag tre andra från min årskurs.
4 aug, 2015 22:52
|
|
Borttagen
|
"Hej, vill du sittamed oss i vår kupè här brevid?" frågade jag henne och log
4 aug, 2015 22:54
|
|
Borttagen
|
"Nej tack, jag sitter bra här", sa jag och log ansträngt innan jag kollade ner i boken.
4 aug, 2015 22:55
|
|
Borttagen
|
Jag vinkade åt Philip och Dylan att gå iväg. Jag skulle tusan ha henne till vår kupé. Det kändes dumt att ha gått i samma klass i 5 år, behandlat henne som luft och nu ge upp så lätt. "De skulle varajätte kul om fu kom" sa jag
4 aug, 2015 22:57
|
|
Borttagen
|
Kag slog igen boken och kolla på henne.
"Jag är ledsen men Jag kan inte", sa jag och log ömt.
4 aug, 2015 23:00
|
|
Borttagen
|
""Varför inte?" frågade jag
4 aug, 2015 23:02
|
Du får inte svara på den här tråden.