Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: hahahahahahahahahaha, nå? Skrivet av Borttagen: Haha, supriiise Skrivet av Borttagen: jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har jag en fru??? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt? Fast du är ju mamma... Då kan du vara likt Remus. Ja I rollet. Ska vi börja rolla? Har vi alla då? 28 jul, 2015 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: hahahahahahahahahaha, nå? Skrivet av Borttagen: Haha, supriiise Skrivet av Borttagen: jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har jag en fru??? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt? Fast du är ju mamma... Då kan du vara likt Remus. Ja I rollet. Ska vi börja rolla? Har vi alla då? Tror det. 28 jul, 2015 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: hahahahahahahahahaha, nå? Skrivet av Borttagen: Haha, supriiise Skrivet av Borttagen: jasså i rollet, jag blandade ihop det med verkigheten och så, hahhahahahah,xd Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: har jag en fru??? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av queenmalfoy: Kuul att ni skapade tråden! Ska man göra en mall med sin riktiga ålder och sånt? Fast du är ju mamma... Då kan du vara likt Remus. Ja I rollet. Ska vi börja rolla? Har vi alla då? Tror det. Vad bra 28 jul, 2015 19:41 |
|
Borttagen
|
vi börjar väl imorgon, för vi har några som är utloggade och då kan de inte rolla så jag röstar för att vänta tils imorgon
28 jul, 2015 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vi börjar väl imorgon, för vi har några som är utloggade och då kan de inte rolla så jag röstar för att vänta tils imorgon Jag vet inte om jag kan imorgon .. Men kanske på kvällen .. Är på semester .. 28 jul, 2015 19:45 |
|
queenmalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja det låter bra! Det är ganska sent så det kanske är bättre om vi väntar vi börjar väl imorgon, för vi har några som är utloggade och då kan de inte rolla så jag röstar för att vänta tils imorgon ![]()
28 jul, 2015 19:46 |
|
True Potterhead
Elev |
Hej alla! Nu är jag tillbaka
Namn: Azia Tonks Ålder: 11 (Det är min riktiga ålder, men eftersom jag är trilling kan jag ta en annan också) Intressen: Läsa, matlagning, baka och djur. Utseende: Mörkbrunt, lite lockigt hår, hasselnötsbruna ögon och lite fräknar. Inte metamorfmagus. Övrigt: Tycker verkligen inte om quidditch och följer aldrig med på matcherna. Förresten Perce, tycker du ska sätta allas roller i första inlägget. Så att man vet
28 jul, 2015 19:46
Detta inlägg ändrades senast 2015-07-28 kl. 19:47
|
|
Borttagen
|
Kan väll logga in någon gång imorgon. ...
28 jul, 2015 19:46 |
|
queenmalfoy
Elev |
Skrivet av True Potterhead: Låter bra!Hej alla! Nu är jag tillbaka Namn: Azia Tonks Ålder: 11 (Det är min riktiga ålder, men eftersom jag är trilling kan jag ta en annan också) Intressen: Läsa, matlagning, baka och djur. Utseende: Mörkbrunt, lite lockigt hår, hasselnötsbruna ögon och lite fräknar. Inte metamorfmagus. Övrigt: Tycker verkligen inte om quidditch och följer aldrig med på matcherna. ![]()
28 jul, 2015 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: mm, kanske, men det är synd om de som inte får sjansen att rolla för att de inte kunde vara inloggad just nu,eller?Skrivet av Borttagen: vi börjar väl imorgon, för vi har några som är utloggade och då kan de inte rolla så jag röstar för att vänta tils imorgon Jag vet inte om jag kan imorgon .. Men kanske på kvällen .. Är på semester .. 28 jul, 2015 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen