Öppet rollspel - Hogwarts i nutid
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet rollspel - Hogwarts i nutid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Lele: Får jag vara med? Absolut! Vi har inte börjat än, så det är bara att hänga på! Välkommen Är det okej om jag skickar mallen till dig så kan du lägga upp den för min mobil kastar ut mig från safari när jag försöker skriva mall? Mama, kudos for saying that. For spilling.
29 jul, 2015 10:18 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Lele: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av Lele: Får jag vara med? Absolut! Vi har inte börjat än, så det är bara att hänga på! Välkommen Är det okej om jag skickar mallen till dig så kan du lägga upp den för min mobil kastar ut mig från safari när jag försöker skriva mall? Absolut! Förnamn: Eric Efternamn: White Ålder: 12 Årskurs: 2 Elevhem: Hufflepuff Utseende: Ganska kort brunt hår och blågrå ögon Trollstav: 15 3/4 pilträ, enhörnings hår som kärna Djur: Har inget Patronus: Rödräv Övrigt: Winter is coming... 29 jul, 2015 10:32 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag är med om jag kan få förklarat för mig hur en fjortonåring två tolvåringar och en sjuttonåring få ihop en story?
29 jul, 2015 22:16 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Jag är med om jag kan få förklarat för mig hur en fjortonåring två tolvåringar och en sjuttonåring få ihop en story? Man kanske skulle kunna göra något liknande Dumbledores arme eller så. Winter is coming... 30 jul, 2015 07:53 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av taggsvansen02: Jag är med om jag kan få förklarat för mig hur en fjortonåring två tolvåringar och en sjuttonåring få ihop en story? Man kanske skulle kunna göra något liknande Dumbledores arme eller så. Ok, då tror jag att jag passar. 30 jul, 2015 13:26 |
|
Lele
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av taggsvansen02: Jag är med om jag kan få förklarat för mig hur en fjortonåring två tolvåringar och en sjuttonåring få ihop en story? Man kanske skulle kunna göra något liknande Dumbledores arme eller så. Ok, då tror jag att jag passar. Så då kommer du vara med? Mama, kudos for saying that. For spilling.
30 jul, 2015 13:49 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Lele: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av taggsvansen02: Jag är med om jag kan få förklarat för mig hur en fjortonåring två tolvåringar och en sjuttonåring få ihop en story? Man kanske skulle kunna göra något liknande Dumbledores arme eller så. Ok, då tror jag att jag passar. Så då kommer du vara med? Oj förlåt jag menade att jag inte ska vara med, om alla hade varit nästan lika gamla typ 1-2 års skillnad hade jag kunnat vara med men inte nu 30 jul, 2015 13:54 |
|
Lele
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Lele: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av taggsvansen02: Jag är med om jag kan få förklarat för mig hur en fjortonåring två tolvåringar och en sjuttonåring få ihop en story? Man kanske skulle kunna göra något liknande Dumbledores arme eller så. Ok, då tror jag att jag passar. Så då kommer du vara med? Oj förlåt jag menade att jag inte ska vara med, om alla hade varit nästan lika gamla typ 1-2 års skillnad hade jag kunnat vara med men inte nu Ok. Jag tror jag uppfattade ordet "passar" lite fel. Jag uppfattade det som att du passade in i rollspelet men då menade du alltså att du inte skulle vara med? Mama, kudos for saying that. For spilling.
30 jul, 2015 14:03 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Lele: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Lele: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av taggsvansen02: Jag är med om jag kan få förklarat för mig hur en fjortonåring två tolvåringar och en sjuttonåring få ihop en story? Man kanske skulle kunna göra något liknande Dumbledores arme eller så. Ok, då tror jag att jag passar. Så då kommer du vara med? Oj förlåt jag menade att jag inte ska vara med, om alla hade varit nästan lika gamla typ 1-2 års skillnad hade jag kunnat vara med men inte nu Ok. Jag tror jag uppfattade ordet "passar" lite fel. Jag uppfattade det som att du passade in i rollspelet men då menade du alltså att du inte skulle vara med? Exakt, I Stockolm (eller så är det bara där jag bor) så tycker jag att det betyder typ jag passerar altså är inte med 30 jul, 2015 14:08 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Lele: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Lele: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Weasleygirl98: Skrivet av taggsvansen02: Jag är med om jag kan få förklarat för mig hur en fjortonåring två tolvåringar och en sjuttonåring få ihop en story? Man kanske skulle kunna göra något liknande Dumbledores arme eller så. Ok, då tror jag att jag passar. Så då kommer du vara med? Oj förlåt jag menade att jag inte ska vara med, om alla hade varit nästan lika gamla typ 1-2 års skillnad hade jag kunnat vara med men inte nu Ok. Jag tror jag uppfattade ordet "passar" lite fel. Jag uppfattade det som att du passade in i rollspelet men då menade du alltså att du inte skulle vara med? Exakt, I Stockolm (eller så är det bara där jag bor) så tycker jag att det betyder typ jag passerar altså är inte med Men vi kan ju ändra. Jag kan vara yngre om det passar (obs. passar som i platsar Winter is coming... 30 jul, 2015 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen