Prs med ceczan04
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ceczan04
|
Borttagen
|
" Det är för att du är lång. Det är fint på dig." Jag började känna att jag gillade honom... Älskade honom!?
6 jul, 2015 21:19
|
|
Borttagen
|
"Eftersom jag är den längsta bland alla årskurser känns det logiskt" Nathalie var verkligen söt... Det kändes ologiskt att hon inte var en av de populära som min syrra. Sen var väl jag också ganska populär, men jag och Zelda gick inte att jämföra.
6 jul, 2015 21:24
|
|
Borttagen
|
" Tåget stannar snart... " sa jag och log.
6 jul, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
Jag gick av.
-Hej Hagrid! Skrek jag över folkmassan.
-Där är min syrra! Sade jag och nickade mot Zelda.
6 jul, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
" Okej." Zelda var väl okej
6 jul, 2015 21:30
|
|
Borttagen
|
"Alla killar i sjunde årskursen gillar henne. Men hon avvisar alla".
"Har du några syskon?"
6 jul, 2015 21:33
|
|
Borttagen
|
" Nej... " sa jag och log. Nu älskade jag han faktiskt!
6 jul, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
"Vissa tror att jag kommer bli lika populär i högre årskurser. Hoppas verkligen inte det." Sade jag.
Jag gillade faktiskt henne.
6 jul, 2015 21:39
|
|
Borttagen
|
" Om du är med mig tycker alla du är konstig. Apropå sällskap ska vi följas till Hogsmead första gången? " frågade jag.
6 jul, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
"Okej" svarade jag och log.
6 jul, 2015 21:43
|
Du får inte svara på den här tråden.