♥ETT ÅR FRIENDOS!!♥
Forum > Off Topic > ♥ETT ÅR FRIENDOS!!♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
illusionofcool
Elev |
^^Jag vet precis hur vi ska lösa att ingen känner igen någon.. Jag känner igen alla! xD
"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 7 jul, 2015 23:06 |
|
Borttagen
|
Tack
själv!! 14 jul, 2015 19:53 |
|
Borttagen
|
Grattis!
14 jul, 2015 19:56 |
|
illusionofcool
Elev |
BUHUUUUUU!!!
Jag saknar dig! -.- Och jag ska ruta en fanart bild med Kvex som tema! Bär jag kommer hem..! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 16 jul, 2015 16:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: BUHUUUUUU!!! Jag saknar dig! -.- Och jag ska ruta en fanart bild med Kvex som tema! Bär jag kommer hem..! Buuuuuuäh! Jag gråter när jag tänker på dig, för att jag saknar dig så mycket!♥ Vad hette din trollstav igen? Magica the Kex och ... ? Du MÅSTE visa mig den bilden sen!! Jag måste också rita en ... 18 jul, 2015 20:56 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: BUHUUUUUU!!! Jag saknar dig! -.- Och jag ska ruta en fanart bild med Kvex som tema! Bär jag kommer hem..! Buuuuuuäh! Jag gråter när jag tänker på dig, för att jag saknar dig så mycket!♥ Vad hette din trollstav igen? Magica the Kex och ... ? Du MÅSTE visa mig den bilden sen!! Jag måste också rita en ... ♥ Kvack! Det lovar jag! . . . "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 19 jul, 2015 00:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: BUHUUUUUU!!! Jag saknar dig! -.- Och jag ska ruta en fanart bild med Kvex som tema! Bär jag kommer hem..! Buuuuuuäh! Jag gråter när jag tänker på dig, för att jag saknar dig så mycket!♥ Vad hette din trollstav igen? Magica the Kex och ... ? Du MÅSTE visa mig den bilden sen!! Jag måste också rita en ... ♥ Kvack! Det lovar jag! . . . Just det ja! Bra, då lovar jag attt visa min missbildade bild också! 19 jul, 2015 11:28 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: BUHUUUUUU!!! Jag saknar dig! -.- Och jag ska ruta en fanart bild med Kvex som tema! Bär jag kommer hem..! Buuuuuuäh! Jag gråter när jag tänker på dig, för att jag saknar dig så mycket!♥ Vad hette din trollstav igen? Magica the Kex och ... ? Du MÅSTE visa mig den bilden sen!! Jag måste också rita en ... ♥ Kvack! Det lovar jag! . . . Just det ja! Bra, då lovar jag attt visa min missbildade bild också! Tack! (Från Kvack då!) Fast Magica the Kex är coolare! Super! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 19 jul, 2015 13:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: BUHUUUUUU!!! Jag saknar dig! -.- Och jag ska ruta en fanart bild med Kvex som tema! Bär jag kommer hem..! Buuuuuuäh! Jag gråter när jag tänker på dig, för att jag saknar dig så mycket!♥ Vad hette din trollstav igen? Magica the Kex och ... ? Du MÅSTE visa mig den bilden sen!! Jag måste också rita en ... ♥ Kvack! Det lovar jag! . . . Just det ja! Bra, då lovar jag attt visa min missbildade bild också! Tack! (Från Kvack då!) Fast Magica the Kex är coolare! Super! Ja, eller hur! Magica the Kex är världens coolaste namn Kvack är ju magisk, såklart han kan skrika i ditt öra! Kan nog inte svara på ett tag! Ska åka hem från fjällen typ snart! (Skrev inte jag det till dig nyss??) *Puppy euros* 19 jul, 2015 15:37 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: BUHUUUUUU!!! Jag saknar dig! -.- Och jag ska ruta en fanart bild med Kvex som tema! Bär jag kommer hem..! Buuuuuuäh! Jag gråter när jag tänker på dig, för att jag saknar dig så mycket!♥ Vad hette din trollstav igen? Magica the Kex och ... ? Du MÅSTE visa mig den bilden sen!! Jag måste också rita en ... ♥ Kvack! Det lovar jag! . . . Just det ja! Bra, då lovar jag attt visa min missbildade bild också! Tack! (Från Kvack då!) Fast Magica the Kex är coolare! Super! Ja, eller hur! Magica the Kex är världens coolaste namn Kvack är ju magisk, såklart han kan skrika i ditt öra! Kan nog inte svara på ett tag! Ska åka hem från fjällen typ snart! (Skrev inte jag det till dig nyss??) *Puppy euros* xD Jooooooookeeeeeej, det gjorde du nog! *puppy euros* "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 20 jul, 2015 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen