Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
4 jul, 2015 20:17 |
|
Borttagen
|
" Tänk på det." sa jag och log. Jag gick därifrån. Han gillar säkert inte mig.
4 jul, 2015 20:19 |
|
Lele
Elev |
Jag undrar varför hon frågar just mig, hon har väl en massa kompisar i hufflepuff och så frågar hon mig som inte känner, tänker jag.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jul, 2015 20:21 |
|
Borttagen
|
Alltså gillar han mig? Frågade jag mig själv minst hundra gånger på väg mot sovsalen. När jag väl var där kunde jag inte låta bli att fråga det igen.
4 jul, 2015 20:24 |
|
Lele
Elev |
Jag undrade fortförande varför hon frågade just mig när jag kom upp till sovsalen. Sedan så kom jag på varför. Hon var kär i mig. Sedan kom jag på att det kanske inte alls var så. Jag somnade.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jul, 2015 20:27 |
|
Borttagen
|
Jag kunde inte somna. Han gillade inte mig!! Hur ska jag göra? Jag vill inte använda magiska grejer. Det kanske bara blir som det blir. Tillslut somnade jag.
4 jul, 2015 20:30 |
|
Lele
Elev |
Nästa dag vaknade jag och klädde på mig och sedan gick jag ner till stora salen. Jag fick mitt shema.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jul, 2015 20:45 |
|
Borttagen
|
Jag hade fått mitt schema. Jag kollade på det. Yes! Örtlära med Gryffindor. Med Eric.
4 jul, 2015 20:48 |
|
Lele
Elev |
Jag gick till dagens första lektion (örtlära). Valmo frågade om vi skulle jobba ihop. - Visst, sa jag. Sedan sa läraren att den man jobbade med idag skulle man jobba med resten av året
Mama, kudos for saying that. For spilling.
4 jul, 2015 20:52 |
|
Borttagen
|
Yes! Tänkte jag. Eric varje dag! Vi skulle ha mandragoror att ta hand om.
4 jul, 2015 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen