Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll med Ginny Weasley2005

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med Ginny Weasley2005

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag gick mot den stora mannen.

26 jun, 2015 14:52

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


Draco försvan bland några andra elever och jag stog ensam kvar.

26 jun, 2015 14:55

Borttagen

Avatar


Vart var Ginny? Jag letade runt.

26 jun, 2015 14:55

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


Den store mannen sa åt oss att dela in oss två och två, jag letade med blicken efter Draco och hittade han, jag ropade efter honom.

26 jun, 2015 15:01

Borttagen

Avatar


Vi satte oss i samma båt och började ro.

26 jun, 2015 15:03

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


Det var ganska jobbigt, men sa ingenting.

26 jun, 2015 15:05

Borttagen

Avatar


Jag förstod att hon tyckte det var jobbigt, fast hon inte sa något.

26 jun, 2015 15:07

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


Nu var vi framme, jag klev ut på vingliga ben, jag var inte så van med båtturer.

26 jun, 2015 15:08

Borttagen

Avatar


Jag var sjösjuk och nära att kräkas.

26 jun, 2015 15:09

Ginny Weasley2005
Elev

Avatar


Jag tittade på Draco, han var grön i ansiktet.

26 jun, 2015 15:11

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med Ginny Weasley2005

Du får inte svara på den här tråden.