Roll med Ginny Weasley2005
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll med Ginny Weasley2005
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gick mot den stora mannen.
26 jun, 2015 14:52 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Draco försvan bland några andra elever och jag stog ensam kvar.
26 jun, 2015 14:55 |
|
Borttagen
|
Vart var Ginny? Jag letade runt.
26 jun, 2015 14:55 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Den store mannen sa åt oss att dela in oss två och två, jag letade med blicken efter Draco och hittade han, jag ropade efter honom.
26 jun, 2015 15:01 |
|
Borttagen
|
Vi satte oss i samma båt och började ro.
26 jun, 2015 15:03 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Det var ganska jobbigt, men sa ingenting.
26 jun, 2015 15:05 |
|
Borttagen
|
Jag förstod att hon tyckte det var jobbigt, fast hon inte sa något.
26 jun, 2015 15:07 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Nu var vi framme, jag klev ut på vingliga ben, jag var inte så van med båtturer.
26 jun, 2015 15:08 |
|
Borttagen
|
Jag var sjösjuk och nära att kräkas.
26 jun, 2015 15:09 |
|
Ginny Weasley2005
Elev |
Jag tittade på Draco, han var grön i ansiktet.
26 jun, 2015 15:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen