Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Gurkrollspelet [PRS]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Gurkrollspelet [PRS]

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Namn:Emmy Everett
Ålder: 15
Elevhem: Gryffindor
Utseende:Rött hår, "spinkig" och blå gröna ögon
Personlighet: Ganska tuff eftersom att hon har tre äldre (mugglar) bröder. Hon har svårt att lita på någon.
Familj: Hon är mugglarfödd så hennes mamma jobbar som lärare på ett gymnasium och hennes pappa jobbar på kontor. Oliver, hennes äldsta bror har flyttat till Irland och har en dotter som är 3 år som Emmy har passat rätt mycket. Hennes två andra bröder bor fortfarande hemam och är 17.
Övrigt: Splare i Gryffindors qudditch lag som jagare. Hennes bästis heter Jasmin.

Vill du vara prefekt?
Nee

22 jun, 2015 14:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Namn:Emmy Everett
Ålder: 15
Elevhem: Gryffindor
Utseende:Rött hår, "spinkig" och blå gröna ögon
Personlighet: Ganska tuff eftersom att hon har tre äldre (mugglar) bröder. Hon har svårt att lita på någon.
Familj: Hon är mugglarfödd så hennes mamma jobbar som lärare på ett gymnasium och hennes pappa jobbar på kontor. Oliver, hennes äldsta bror har flyttat till Irland och har en dotter som är 3 år som Emmy har passat rätt mycket. Hennes två andra bröder bor fortfarande hemam och är 17.
Övrigt: Splare i Gryffindors qudditch lag som jagare. Hennes bästis heter Jasmin.

Vill du vara prefekt?
Nee


Karaktären kanske inte passar till det

22 jun, 2015 14:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Namn:Emmy Everett
Ålder: 15
Elevhem: Gryffindor
Utseende:Rött hår, "spinkig" och blå gröna ögon
Personlighet: Ganska tuff eftersom att hon har tre äldre (mugglar) bröder. Hon har svårt att lita på någon.
Familj: Hon är mugglarfödd så hennes mamma jobbar som lärare på ett gymnasium och hennes pappa jobbar på kontor. Oliver, hennes äldsta bror har flyttat till Irland och har en dotter som är 3 år som Emmy har passat rätt mycket. Hennes två andra bröder bor fortfarande hemam och är 17.
Övrigt: Splare i Gryffindors qudditch lag som jagare. Hennes bästis heter Jasmin.

Vill du vara prefekt?
Nee


Karaktären kanske inte passar till det
Nej Den påminner lite om mig och jag skulle inte alls passa. Däermot skulle jag passa väldigt bra som quidditchkapten

22 jun, 2015 14:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Namn:Emmy Everett
Ålder: 15
Elevhem: Gryffindor
Utseende:Rött hår, "spinkig" och blå gröna ögon
Personlighet: Ganska tuff eftersom att hon har tre äldre (mugglar) bröder. Hon har svårt att lita på någon.
Familj: Hon är mugglarfödd så hennes mamma jobbar som lärare på ett gymnasium och hennes pappa jobbar på kontor. Oliver, hennes äldsta bror har flyttat till Irland och har en dotter som är 3 år som Emmy har passat rätt mycket. Hennes två andra bröder bor fortfarande hemam och är 17.
Övrigt: Splare i Gryffindors qudditch lag som jagare. Hennes bästis heter Jasmin.

Vill du vara prefekt?
Nee


Karaktären kanske inte passar till det
Nej Den påminner lite om mig och jag skulle inte alls passa. Däermot skulle jag passa väldigt bra som quidditchkapten

Kan inte du vara det då i rollspelet?

22 jun, 2015 14:57

Borttagen

Avatar


Kan inte du vara det då i rollspelet?

Om det är okej

22 jun, 2015 15:50

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Alltså... Ni har typ börjat utan att jag har varit med... Jag har inte kunnat vara på mugglis idag, så det har varit lite svårt. Det här är bara jag, men jag vill inte rolla folk som är femton heller. De känns för stora, eftersom jag bara är 11... Så jag hoppar ur.

22 jun, 2015 20:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av luna lovegood 21:
Alltså... Ni har typ börjat utan att jag har varit med... Jag har inte kunnat vara på mugglis idag, så det har varit lite svårt. Det här är bara jag, men jag vill inte rolla folk som är femton heller. De känns för stora, eftersom jag bara är 11... Så jag hoppar ur.


Jag är 12! Förlåt jag visste inte att du kände så! Jag själv tycker bara att det är intressant att få en femtomårings upplevelser att verka trovärdiga^^ Men vi kan SÅKLART spela med yngre om du vill! Tycker bara att det inte riktigt stämmer med min karaktärs personlighet (som jag tänkt mig henne) om hon är yngre än 13!

22 jun, 2015 22:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av luna lovegood 21:
Alltså... Ni har typ börjat utan att jag har varit med... Jag har inte kunnat vara på mugglis idag, så det har varit lite svårt. Det här är bara jag, men jag vill inte rolla folk som är femton heller. De känns för stora, eftersom jag bara är 11... Så jag hoppar ur.
Skrivet av luna lovegood 21:
Alltså... Ni har typ börjat utan att jag har varit med... Jag har inte kunnat vara på mugglis idag, så det har varit lite svårt. Det här är bara jag, men jag vill inte rolla folk som är femton heller. De känns för stora, eftersom jag bara är 11... Så jag hoppar ur.
Skrivet av luna lovegood 21:
Alltså... Ni har typ börjat utan att jag har varit med... Jag har inte kunnat vara på mugglis idag, så det har varit lite svårt. Det här är bara jag, men jag vill inte rolla folk som är femton heller. De känns för stora, eftersom jag bara är 11... Så jag hoppar ur.
Skrivet av luna lovegood 21:
Alltså... Ni har typ börjat utan att jag har varit med... Jag har inte kunnat vara på mugglis idag, så det har varit lite svårt. Det här är bara jag, men jag vill inte rolla folk som är femton heller. De känns för stora, eftersom jag bara är 11... Så jag hoppar ur.
Skrivet av luna lovegood 21:
Alltså... Ni har typ börjat utan att jag har varit med... Jag har inte kunnat vara på mugglis idag, så det har varit lite svårt. Det här är bara jag, men jag vill inte rolla folk som är femton heller. De känns för stora, eftersom jag bara är 11... Så jag hoppar ur.

Synd..
Oj jag råkade citera dig lite mycket Kan vi inte bestämma prefekter nu då? Det är ju bara två som vill så då kan väl börja rolla?

23 jun, 2015 09:50

Borttagen

Avatar


Shit jag har glömt att bevaka rollet

Ska vi börja

8 jul, 2015 10:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Shit jag har glömt att bevaka rollet

Ska vi börja

Jag tycker det...

8 jul, 2015 13:39

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Gurkrollspelet [PRS]

Du får inte svara på den här tråden.