Prs med pouki
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med pouki
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
taggsvansen02
Elev |
Han slutade och kollade upp i mina ögon, jag kollade in i hans. Jag låg på honom och böjde mig ner till hans öra.
"Jag vill ha dig." Viskade jag och hoppades på en bra reaktion, det här gick ju ändå rätt snabbt. Jag lät honom tänka och medans så drog jag handen genom hans hår och luktar på det. Precis som förut luktar det gott, jag pussar honom lätt på munnen. "Nå? säger jag lite lätt oroad över vad han ska svara. 5 jun, 2015 21:39 |
|
Borttagen
|
Det är nu den där skrikande rösten i huvudet äntligen fick sin röst hörd. Han kommer göra illa dig. Lita inte på honom. Jag tittade ned på oss, men det kändes så bekvämt när hans kroppsvikt låg ovanpå mig. Hans varma läppar mot mina. Doften av honom som liksom fyllde min näsa. Mitt hjärta dunkade så hårt att jag var orolig för att han skulle känna det. Mitt ansikte hade en svag nyans av rosa. Min hjärna sa nej, släpp honom spring iväg. Mitt hjärta ville bara hålla honom där, stanna tiden.
"Ja... snälla, ta mig.", det var ovanligt att sådana ord någonsin kom ur min mun, men det var som om hjärnan fick kortslut och hjärtat kontrollerade mig. Jag ville ha honom, här och nu. Jag kunde glömma det förflutna. 5 jun, 2015 21:59 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag vart glad och pirrig i hela kroppen när han sade de orden. Jag börjar kyss honom passionerat medans jag drar av min tröja och sedan hans. Jag sätter mina händer på hans midja och låter de glida ner till byxlinningen, jag sticker då ner ett finger på varje sida innan för byxorna och drar fram händerna till dragkedjan. Jag drar ner det och krånglar av hans byxor, sedan gör jag samma sak med mina. Vi ligger nu i bara underkläder och kysser varandra i soffan, jag kramar honom hårt och låter min tunga leka med hans i kyssen. Jag låter mina händer glida ner längs hans rygg och ner till kalsongerna där mina händer slinker innanför för att känna på hans kropp.
5 jun, 2015 22:24 |
|
Borttagen
|
Varning för kinky shiet down below
Spoiler: Tryck här för att visa! 5 jun, 2015 22:44 |
|
taggsvansen02
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 5 jun, 2015 23:05 |
|
Borttagen
|
*ändrade lite*
Spoiler: Tryck här för att visa! 5 jun, 2015 23:26 |
|
taggsvansen02
Elev |
Jag kryper upp till honom och kysser honom igen.
"Okej." Säger jag. Jag leker lite med hans hår innan jag reser mig upp och börjar klä på mig kläderna. "Jag är ledsen men ja måste gå nu." Säger jag och knyter skorna. Alldeles efter det så öppnar jag dörren och går ut. Jag funderade mycket på vägen upp mot skolan, var skulle jag sova om min rumskompis var i rummet. Så jag sprang genom korridorerna ryckte upp dörren till mitt rum och som tur var verkade an inte vara där så jag tog mitt täcke och kudde och sedan gick jag in med dem i min garderob. Den var full av saker vilket gjorde att man kunde gömma sig under dem. Det tog ett tag men jag lyckades täcka mig helt och låg ett tag och funderade innan jag somnade. 6 jun, 2015 17:05 |
|
Borttagen
|
Jag ligger kvar i soffan, stirrar upp i taket. Mina fingertoppar leker med det slitna materialet som klär soffan. Jag är fortfarande naken, ingen skulle se mig i vilket fall som helst. Skjulet var till större delen övergivet. Jag lyfte på min hand och snuddade vid mina läppar. När jag blundar ser jag Auron framför mig igen. Jag suckar och sätter mig upp. Hade detta verkligen hänt? Försiktigt drar jag på mig mina kläder, ungefär en halvtimme efter att Auron stuckit. Jag saknar honom, men jag vet att saker och ting nu kommer vara jävligt struligt mellan oss. Det fanns ingen chans att vi skulle kunna hålla en relation, nej inte i den här skolan. Här är homosexualitet ett strikt nej.
Jag går med långsamma steg upp mot skolan. Jag är rädd att någon ska se mig ifall jag går in genom huvud ingången, så jag smyger bakom byggnaden och finner en av de många mindre ingångar till internaten, som ser både större och mäktigare ut på kvällen. Jag ska precis gå in när jag hör en röst bakom mig. Jag svär för mig själv, känner hur mina instinkter säger åt mig att springa. Jag vrider sakta på huvudet och förväntar mig att få ett slag eller två i ansiktet. Det är en tjej, dock känner jag inte igen henne från tidigare. När jag tänker efter har jag nog sett henne, hon går på internatet. Hennes svarta klädsel, hår och smink säger mig direkt vilken typ av person hon är. "Skulle du kunna ta de här? Jag vill inte bli sedd i skolan med dem.", jag hinner inte fråga vad det är hon vill förrän hon sträcker fram ett cigarettpaket och en tändare. Vem skulle ge det till en kille som mig? "Fråga inte, du är den första jag ser och jag kan inte slänga dem." När jag kommer upp i mitt rum faller jag ihop i sängen. Min kropp gör nu ont igen, och smärtan får nästan tårar att bildas i ögonen. Jag vill inte sova, utan drar istället fram ciggen och höjer ett ögonbryn. Hon vill troligen inte ha tillbaka det, så jag tar en och tänder på. En fördel med att bo i ett rum själv. Jag vet att jag inte borde röka, och att det är strikt förbjudet, men just ny brydde jag mig inte. Jag lutade mig mot väggen och andades ut den gråa cigarettröken. Det var avslappnande, och ett smått leende sprider sig på mina läppar. Några timmar senare när månen står högt på himlen och kikar igenom mina gardiner bestämmer jag mig för att sova. Ciggen i paketet är nästan slut, vilket gör mig besviken. Precis börjat röka och redan beroende, vad duktig du är Nat. Jag fimpar den sista ciggen på golvet, utan att bry mig om min hygien, sedan somnar jag med kläderna på och ett dumt leende på mina läppar. //Spola till nästa morgon?// 6 jun, 2015 17:21 |
|
taggsvansen02
Elev |
(Sorry jag ha inte riktigt haft lust att skriva den senaste tiden men jag ska försöka skriva lite mer)
Jag vaknar tidig nästa dag och först förstår jag inte riktigt vart jag var, men sedan kom jag på varför jag hade sovit i garderoben. Mina tankar går genast tillbaka till gårdagens händelser skjulet. Min kropp mot hans, våra läppar som möts. Efter ett litet tag reser jag mig upp, hittar lite kläder att ha på mig och kikar sedan försiktigt ut för att se så att Hayes (min rumskompis) sov. Som tur var ligger han helt stila och sover så jag tar mig försiktigt till dörren och öppnar den. Jag årck ut i den tomma korridoren och det första jag tänker på är Nat, jag behöver träffa honom. Så jag börjar gå mot rumsboken, det är en bok där man kan se vem som bor vart och om den bor ensam eller med någon. Jag hittade Nat och memorerar siffrorna, sedan börjar jag gå. Han bor några våningar över mig så det tar sin lilla tid men jag kommer till sist fram, jag knackar på dörren och väntar sedan på svar. Det slår mig först nu att det är rätt tidigt och att han kanske inte är vaken än men jag får ta den risken. 8 jun, 2015 18:03 |
|
Borttagen
|
(samma här, har haft drama i mitt liv så aa
Några knackar på dörren är tillräckligt för att väcka mig ur min djupa sömn. Jag sätter mig upp i sängen och gnuggar mina ögon, gäspar och sträcker på mig. Min blick dras till den digitala klockan på det lilla sängbordet, siffrorna visar 6:37. En suck lämnar mina läppar och ja hoppar ur sängen och rätar till min tröja lite. På vägen till dörren slänger jag en blick in i spegeln, mitt hår har den där morgon frillan. "Samlagsrufs" som vissa kallar det, jag flinar lite för mig själv och öppnar dörren. Där står ingen mindre än Auron. "Åh, h-hej.", mumlar jag och öppnar dörren för att låta honom komma in. Sedan kommer jag ihåg. Rummet är kvavt, och det stinker av cigarettrök. På golvet ligger inte bara kläder, utan fimpade cigaretter. Allting är kaos, och jag rusar ned på golvet för att plocka upp allt, i alla fall cigaretterna. "J-Jag bara... eh... det var inte j-jag...", försöker jag när jag slänger dem i papperskorgen. Fan, vad skulle han tycka om mig nu? 8 jun, 2015 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen