Harry Potter - Efter [J_J & BlackStar]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Harry Potter - Efter [J_J & BlackStar]
|
Borttagen
|
Alexia satt tyst en stund inan de föll in i ett samtal igen, de pratade om typ om försvar mot svartkonst lektionen hur den kommer se ut iår.
Theo fixade med sin väska tyst och läraren kom in "theo vi åker imorgon medella detta till din rumskompisar"Sa rektonr och Theo nickar "jajamän ska göra det direkt änr de kommer"Sa han och la sig på sängne och bara 30 min senare kickar in "vi åkeri morgobn"sa han direkt och killarna nickar direkt och var direkt i sina sängar.
17 jun, 2015 09:43
|
|
Borttagen
|
Avril:
Jag somnar mycket fort. Och har en märklig dröm. Om barn… eller snarare ungdomar som är fast i en labyrint. De försöker hitta en väg ut. Men de kan inte!!!
Jack:
Jag vaknar av att Miller puttar av mig från sängen. ”Vafan?” frågar jag ilsket.
”Vi sticker imorgon! Packa!” Jag får något slängt på mig. Millers smutsiga strumpor. Jag kastar av mig dem, och fejkar en kräkning. ”Bläää!” Miller bara skrattar, och fångar strumporna jag kastat.
Jag går upp från golvet och drar fram min resväska. Börjar ta ned nödvändigheter. Mot hogwarts.
17 jun, 2015 11:58
|
|
Borttagen
|
Alexia skrattar direkt när de skämtade lite, Hno reet sig och gick ut för att ta ett bad i tjejernasbadrum dock var missnöjda murtel där men hon kunde vara rätt roande. hon klev in och låser badrummt ohc startar ett bd.
Theo suckar och kollade på killarna "Vem tror ni blir antagen?2Frågade en kille och alla kolalde typ på Theo "dream"Sa han kort och kollade i taket
17 jun, 2015 12:10
|
|
Borttagen
|
Jack:
Jag tror jag fått med mig allt. Och i lagom tid för maten. Miller och Tom drar med mig, som legat med näsan i en bok. Jag snubblar i trappan och de får kämpa en aning med att dra med mig ner till köket. Jag har tydligen missat maten helt. Bra...
17 jun, 2015 13:05
|
|
Borttagen
|
Theo skrattar till oc hörde hur rösten genom korridoren, skolans mattantspöke kallade till mat. Killarna gick driekt till matsaen satt sig och direkt serverades de, de satt tysta och pratade lite då och då och rektorn kom in "lyssning alla elever. imorogn tidigt välidgt tidigt reser vi till Hogworts för utföra kampen, endast 18 år får lägga istt namn i bägaren!" sa kvinnan högt och Theo log, ha nvar äldst bland sitt gäng.
Aleixa sjönk ner i det varma badet efter klätt av sig, hon visste att rektonr snart skulle vara med under kvällsmaten. För att berädda eleverna för de komande skolorona och planera så de elever även kudne få sovplats i var elevhem och gå på lektioner.
17 jun, 2015 13:09
|
Du får inte svara på den här tråden.