Hp rollspel (prs)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp rollspel (prs)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LynnTonks
Elev |
-Melissa-
Jag ser en tjej framför mig med svart hår. "Hej!" Säger jag.
"We've all got both light and
dark inside us. What matters is the part we choose to
act on. That's who we really are." - Sirius Black
19 maj, 2015 16:22 |
|
LillaBelle
Elev |
19 maj, 2015 16:31 |
|
LynnTonks
Elev |
-Melissa-
Flickan säger något som jag inte förstår. Jag tittar undrande på henne. Hon ser kinesisk eller kanske japansk ut. Jag hade hört hur man säger hej på japanska men jag vet inte hur man uttalar det. "Um, kon nitchuwa?" Säger jag trevande.
"We've all got both light and
dark inside us. What matters is the part we choose to
act on. That's who we really are." - Sirius Black
19 maj, 2015 16:35 |
|
LillaBelle
Elev |
19 maj, 2015 16:41 |
|
LynnTonks
Elev |
-Melissa-
Jag ser att hon går fram till mig. "Melissa!" Säger jag och sträcker fram handen.
"We've all got both light and
dark inside us. What matters is the part we choose to
act on. That's who we really are." - Sirius Black
19 maj, 2015 16:49 |
|
LillaBelle
Elev |
19 maj, 2015 16:53 |
|
Borttagen
|
~Fione~
Jag går till skolan och försöker att låta blir att tänka på matchen. Framför mig står en tjej med asiatiskt utseende och pratar med en annan tjej. 19 maj, 2015 19:52 |
|
LillaBelle
Elev |
19 maj, 2015 19:59 |
|
Borttagen
|
~Fione~
Jag tittar irriterat på tjejen med det asiatiska utseendet när hon pekar på mig, Har hon inget hyfs? 19 maj, 2015 20:18 |
|
LynnTonks
Elev |
-Melissa-
Jag ser en flicka som tittar på oss. "Hej, du pratar engelska va?" Säger jag nästan bedjande.
"We've all got both light and
dark inside us. What matters is the part we choose to
act on. That's who we really are." - Sirius Black
19 maj, 2015 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen