Prs med Melody Malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med Melody Malfoy
|
Borttagen
|
~Dylan~
Jag såg att William kollade på mig men jag låtsades inte om honom. "Tack." Sa jag. Jag kollade på det och såg Lilys gröna ögon stirra in i mig när jag såg på kortet. Jag hade intevtänkt på att Lily hade Harrys ögonfärg. Jag kollade upp på Emilia och log igen "Tack Emilia!"
16 maj, 2015 11:44
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
" Så lite så" sa jag och log mot Dylan.
Jag kollade på min bror och suckade tyst.
William kollade på Dylan.
" Dylan kan vi prata lite utanför" sa han.
16 maj, 2015 11:46
|
|
Borttagen
|
~Dylan~
"Visst" sa jagoc reste mig upp jag blinkade snabbt mot Emilia
16 maj, 2015 11:48
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
Jag rodnade och kollade ner på mina händer.
William lämnade kupén och ställde sig utanför och kollade på Dylan.
16 maj, 2015 11:49
|
|
Borttagen
|
~Dylan~
"Vad håller du på med?" Frågade han surt "vad?" Frågade jag oskylldigt. "Hon är min syster." Sa han kort till mig "jag vet det Will." Svarade kag pch log. "Du ska inte flörta med min syster" sa han och gick sedan tillbaka in i kupén och jag följde efter.
16 maj, 2015 11:54
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
Jag kollade på Will och sen på Dylan.
" Vad pratade ni om?" Frågade jag och kollade på min bror.
16 maj, 2015 11:55
|
|
Borttagen
|
~Dylan~
"Det angår inte dig Milia" sa William kort. "Har du inga egna vänner som du kan gå till?" Fortsatte han. "Will, hon får väl vara med oss om hon vill!" Sa jag
16 maj, 2015 11:58
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
Jag kollade sårat på min bror.
" Jag borde gå" sa jag och reste mig upp för att lämna kupén.
16 maj, 2015 11:59
|
|
Borttagen
|
~Dylan~
"Det var ju nödvändigt" fräste jag åt honom. Jag idess inte hämta henne igen eftersom att då skulle Will bli förbannad. De andra som hade gått för att försöka få tag i varsin tjej kom tillbaka utan tjejer och satte sig ner.
16 maj, 2015 12:02
|
|
Borttagen
|
~Emilia~
Jag satt mig ner själv i en kupé och tårarna rann ner för mina kinder. Ingen vill ha mig att jag sitter med dom inte ens min egna bror tänkte jag och grät tyst för mig själv.
16 maj, 2015 12:03
|
Du får inte svara på den här tråden.