Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skuggtemplet [PRS]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Skuggtemplet [PRS]

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Namn: Moa i "vanliga" världen och Luna i Skuggtemplet.
Ålder: 12 (fyller om ca 1 månad, så de e lika bra)
Intressen: Handboll, kompisar, skriva, läsa, skissa
Utseende: Skulderbladslångt blont hår med rosa toppar, knallgröna ögon, och medellång.

4 maj, 2015 18:29

Borttagen

Avatar


Namn: Julia i "vanliga" världen och June i Skuggtemplet.
Ålder: 15
Intressen: The fooo, boxning, löpning, läsa, skriva, kompisar, lyssna på musik och kläder.
Utseende: Halv långt lockigt hår i ljusbrunt ( Men ska färga det mörkbrunt till skolavslutning), melerade ögon, rätt så kort.

4 maj, 2015 20:30

Borttagen

Avatar


Namn: David i den tråkiga normala världen, Ty i skuggtemplet.
Ålder: 12
Intressen: Streetdans, musik, mugglis och allt annat som har och göra med internet.
Utseende: Medellångt hår, rosalila lugg, ganska gröna ögon, lite kortare än medelängden, har nästan alltid på sig hoodtröja.

7 maj, 2015 08:41

Ella01
Elev

Avatar


Ska vi börja snart?

✩✩✩

7 maj, 2015 16:24

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Ella01:
Ska vi börja snart?

Ja, det känns som en bra idé!

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

7 maj, 2015 16:25

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Ella01:
Ska vi börja snart?

Ja, det känns som en bra idé!


Du kanske kan börja

✩✩✩

7 maj, 2015 16:29

illusionofcool
Elev

Avatar


^^Javisst! (Har läst i en annan tråd så det är därför jag inte har svarat män, och sen laddade den bort det en gång... -.-)


Tekla/Lieg:
Jag sitter framför min Ipad mini medans safari laddar. Irriterad på att det numera tar ungefär två minuter att logga in för mig klickar jag på hemknappen och går in på 'Don't step on the white block'. Jag är inte bra. Jag går in på safari igen och ser att den har laddat klart. JIPPIE!

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

7 maj, 2015 16:51

Borttagen

Avatar


Julia/June
Jag sitter med matteboken i knät och är inne på mugglis på datorn och försöker göra två saker samtidigt vilket går ganska dåligt så jag lägger ifrån mig matteboken.

7 maj, 2015 17:02

Borttagen

Avatar


David/Ty:
Jag stänger dörren efter mig med en hög smäll.
"Hallå?" Ropar jag högt. Inget svar. Konstigt... Dörren var ju upplåst... Äsh, nån glömde väl låsa.Tänker jag för mig själv. Sedan spriger jag upp för den branta trappan och sätter mig vid datorn och loggar in på mugglis.

7 maj, 2015 17:02

Ella01
Elev

Avatar


Mitt vanliga namn is a secret. Skuggklansnamn:Ella

Jag sitter på mitt rum med datorn i knät. Mugglis gråa sidor fyller mitt synfält och efter några minuter är jag helt fast i en spännande fanfiction.
"Ella", ropa mamma. "maten är klar!"
"Jag kommer", ropar jag snabbt och dröjer mig kvar ytterligare några minuter vid datorn innan jag kilar iväg till köket för att äta.

✩✩✩

7 maj, 2015 17:10

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Skuggtemplet [PRS]

Du får inte svara på den här tråden.