Drarry roll med Sallad
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Drarry roll med Sallad
|
Borttagen
|
Harry
Jag har så extremt tråkigt. Jag reser mig upp och går för att se om jag kan hitta någon annan av mina vänner
26 apr, 2015 17:13
|
|
Borttagen
|
Ron
Jag sätter mig ner så långt från draco som möjligt.
26 apr, 2015 17:15
|
|
Borttagen
|
Hermione
Jag sätter mig bredvid Ron
26 apr, 2015 17:17
|
|
Borttagen
|
Ron
"Jävla skitunge" mumlar jag till Draco.
26 apr, 2015 17:19
|
|
Borttagen
|
Hermione
Jag slår Ron lätt på axeln
"Vårdat språk, Ronald"
26 apr, 2015 17:24
|
|
Borttagen
|
Draco
"Ser du Ron? till och med smutskallen håller med mig" Sa jag och började skratta.
26 apr, 2015 17:26
|
|
Borttagen
|
Hermione
"Håll tyst, Malfoy, ingen bryr sig vad du tycker" väser jag
26 apr, 2015 17:28
|
|
Borttagen
|
Draco
"Fler än folk som bryr sig om dig, SMUTSSKALLE!" Svarade jag.
26 apr, 2015 17:31
|
|
Borttagen
|
Hermione
"Åtminstone har jag riktiga vänner, inte personal!" fräste jag
26 apr, 2015 17:33
|
|
Borttagen
|
Ron
"Kan du bara hålla käften Draco" Sa jag
26 apr, 2015 18:25
|
Du får inte svara på den här tråden.