Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drarry roll med Sallad

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Drarry roll med Sallad

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Harry
Jag har så extremt tråkigt. Jag reser mig upp och går för att se om jag kan hitta någon annan av mina vänner

26 apr, 2015 17:13

Borttagen

Avatar


Ron
Jag sätter mig ner så långt från draco som möjligt.

26 apr, 2015 17:15

Borttagen

Avatar


Hermione
Jag sätter mig bredvid Ron

26 apr, 2015 17:17

Borttagen

Avatar


Ron
"Jävla skitunge" mumlar jag till Draco.

26 apr, 2015 17:19

Borttagen

Avatar


Hermione
Jag slår Ron lätt på axeln
"Vårdat språk, Ronald"

26 apr, 2015 17:24

Borttagen

Avatar


Draco
"Ser du Ron? till och med smutskallen håller med mig" Sa jag och började skratta.

26 apr, 2015 17:26

Borttagen

Avatar


Hermione
"Håll tyst, Malfoy, ingen bryr sig vad du tycker" väser jag

26 apr, 2015 17:28

Borttagen

Avatar


Draco
"Fler än folk som bryr sig om dig, SMUTSSKALLE!" Svarade jag.

26 apr, 2015 17:31

Borttagen

Avatar


Hermione
"Åtminstone har jag riktiga vänner, inte personal!" fräste jag

26 apr, 2015 17:33

Borttagen

Avatar


Ron
"Kan du bara hålla käften Draco" Sa jag

26 apr, 2015 18:25

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Drarry roll med Sallad

Du får inte svara på den här tråden.