Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Monster High School 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Monster High School 2

1 2 3 4 5 ... 31 32 33
Användare Inlägg
Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
ska vi börja när vi blir 10 pers?
Ja, det tycker jag är okej ^^

Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c:

20 apr, 2015 19:52

taggsvansen02
Elev

Avatar


Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
ska vi börja när vi blir 10 pers?
Ja, det tycker jag är okej ^^

Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c:

Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host*

20 apr, 2015 19:55

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
ska vi börja när vi blir 10 pers?
Ja, det tycker jag är okej ^^

Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c:

Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host*


Mm c:

Men alltså om de inte skrivit om ett tag kan vi ju bara börja lite smått utan dom (typ ett/två inlägg c: )

20 apr, 2015 19:59

Detta inlägg ändrades senast 2015-04-20 kl. 20:12
Antal ändringar: 1

taggsvansen02
Elev

Avatar


Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
ska vi börja när vi blir 10 pers?
Ja, det tycker jag är okej ^^

Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c:

Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host*


Mm c:

Men alltså om de inte skrivit om ett tag kan vi ju bara börja lite smått utan dom (typ ett/två inlägg c

Låter super! Vill du börja? Och vilken form ska vi skriva, jag föreslår jag form om något sådant inte var bestämt

20 apr, 2015 20:02

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
ska vi börja när vi blir 10 pers?
Ja, det tycker jag är okej ^^

Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c:

Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host*


Mm c:

Men alltså om de inte skrivit om ett tag kan vi ju bara börja lite smått utan dom (typ ett/två inlägg c

Låter super! Vill du börja? Och vilken form ska vi skriva, jag föreslår jag form om något sådant inte var bestämt
Jag kan börja, du behöver bara puffa det här inlägget så kör jag ^^

Läs reglerna så ser du i vilken form man skriver i c:

20 apr, 2015 20:05

Borttagen

Avatar


Jag hinner inte skriva min mall idag men jag kommer skriva den imorgon efter skolan

20 apr, 2015 20:05

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Trädkatten:
Får jag vara med? C:
Även fast jag tyvärr bär på ett hemskt virus, varenda roll jag går med i dör efter typ en vecka. xc

Noo, det är inte sant! D:
Jag tror att det är helt okej att du är med ^-^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

20 apr, 2015 20:08

taggsvansen02
Elev

Avatar


Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
ska vi börja när vi blir 10 pers?
Ja, det tycker jag är okej ^^

Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c:

Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host*


Mm c:

Men alltså om de inte skrivit om ett tag kan vi ju bara börja lite smått utan dom (typ ett/två inlägg c

Låter super! Vill du börja? Och vilken form ska vi skriva, jag föreslår jag form om något sådant inte var bestämt
Jag kan börja, du behöver bara puffa det här inlägget så kör jag ^^

Läs reglerna så ser du i vilken form man skriver i c:

ok hitade, men kan inte det bli lite rörigt?

20 apr, 2015 20:08

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
ska vi börja när vi blir 10 pers?
Ja, det tycker jag är okej ^^

Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c:

Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host*


Mm c:

Men alltså om de inte skrivit om ett tag kan vi ju bara börja lite smått utan dom (typ ett/två inlägg c

Låter super! Vill du börja? Och vilken form ska vi skriva, jag föreslår jag form om något sådant inte var bestämt
Jag kan börja, du behöver bara puffa det här inlägget så kör jag ^^

Läs reglerna så ser du i vilken form man skriver i c:

ok hitade, men kan inte det bli lite rörigt?

Nejdå, det blir ännu rörigare då man skriver i en form man inte är bekväm med ^-^

20 apr, 2015 20:11

taggsvansen02
Elev

Avatar


Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
Skrivet av Isabelle Granger:
Skrivet av taggsvansen02:
ska vi börja när vi blir 10 pers?
Ja, det tycker jag är okej ^^

Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c:

Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host*


Mm c:

Men alltså om de inte skrivit om ett tag kan vi ju bara börja lite smått utan dom (typ ett/två inlägg c

Låter super! Vill du börja? Och vilken form ska vi skriva, jag föreslår jag form om något sådant inte var bestämt
Jag kan börja, du behöver bara puffa det här inlägget så kör jag ^^

Läs reglerna så ser du i vilken form man skriver i c:

ok hitade, men kan inte det bli lite rörigt?

Nejdå, det blir ännu rörigare då man skriver i en form man inte är bekväm med ^-^

Sant. Ska du börja då?

20 apr, 2015 20:13

1 2 3 4 5 ... 31 32 33

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Monster High School 2

Du får inte svara på den här tråden.