Monster High School 2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Monster High School 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Ja, det tycker jag är okej ^^ska vi börja när vi blir 10 pers? Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c: 20 apr, 2015 19:52 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Ja, det tycker jag är okej ^^ska vi börja när vi blir 10 pers? Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c: Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host* 20 apr, 2015 19:55 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Ja, det tycker jag är okej ^^ska vi börja när vi blir 10 pers? Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c: Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host* Mm c: Men alltså om de inte skrivit om ett tag kan vi ju bara börja lite smått utan dom (typ ett/två inlägg c: ) 20 apr, 2015 19:59
Detta inlägg ändrades senast 2015-04-20 kl. 20:12
|
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Ja, det tycker jag är okej ^^ska vi börja när vi blir 10 pers? Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c: Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host* Mm c: Men alltså om de inte skrivit om ett tag kan vi ju bara börja lite smått utan dom (typ ett/två inlägg c Låter super! Vill du börja? Och vilken form ska vi skriva, jag föreslår jag form om något sådant inte var bestämt 20 apr, 2015 20:02 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Jag kan börja, du behöver bara puffa det här inlägget så kör jag ^^Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Ja, det tycker jag är okej ^^ska vi börja när vi blir 10 pers? Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c: Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host* Mm c: Men alltså om de inte skrivit om ett tag kan vi ju bara börja lite smått utan dom (typ ett/två inlägg c Låter super! Vill du börja? Och vilken form ska vi skriva, jag föreslår jag form om något sådant inte var bestämt Läs reglerna så ser du i vilken form man skriver i c: 20 apr, 2015 20:05 |
|
Borttagen
|
Jag hinner inte skriva min mall idag men jag kommer skriva den imorgon efter skolan
20 apr, 2015 20:05 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Får jag vara med? C: Även fast jag tyvärr bär på ett hemskt virus, varenda roll jag går med i dör efter typ en vecka. xc Noo, det är inte sant! D: Jag tror att det är helt okej att du är med ^-^
20 apr, 2015 20:08 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Jag kan börja, du behöver bara puffa det här inlägget så kör jag ^^Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Ja, det tycker jag är okej ^^ska vi börja när vi blir 10 pers? Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c: Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host* Mm c: Men alltså om de inte skrivit om ett tag kan vi ju bara börja lite smått utan dom (typ ett/två inlägg c Låter super! Vill du börja? Och vilken form ska vi skriva, jag föreslår jag form om något sådant inte var bestämt Läs reglerna så ser du i vilken form man skriver i c: ok hitade, men kan inte det bli lite rörigt? 20 apr, 2015 20:08 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Jag kan börja, du behöver bara puffa det här inlägget så kör jag ^^Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Ja, det tycker jag är okej ^^ska vi börja när vi blir 10 pers? Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c: Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host* Mm c: Men alltså om de inte skrivit om ett tag kan vi ju bara börja lite smått utan dom (typ ett/två inlägg c Låter super! Vill du börja? Och vilken form ska vi skriva, jag föreslår jag form om något sådant inte var bestämt Läs reglerna så ser du i vilken form man skriver i c: ok hitade, men kan inte det bli lite rörigt? Nejdå, det blir ännu rörigare då man skriver i en form man inte är bekväm med ^-^ 20 apr, 2015 20:11 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Jag kan börja, du behöver bara puffa det här inlägget så kör jag ^^Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av taggsvansen02: Ja, det tycker jag är okej ^^ska vi börja när vi blir 10 pers? Vi är faktiskt tio, men vi har två slytherinare som ska göra sina mallar *host* Melody Malfoy*host*Queen Boo*host* så kan vi börja sen c: Super och nu fick vi ju en liten Trädkatten också som *host* ska gör en mall *host* Mm c: Men alltså om de inte skrivit om ett tag kan vi ju bara börja lite smått utan dom (typ ett/två inlägg c Låter super! Vill du börja? Och vilken form ska vi skriva, jag föreslår jag form om något sådant inte var bestämt Läs reglerna så ser du i vilken form man skriver i c: ok hitade, men kan inte det bli lite rörigt? Nejdå, det blir ännu rörigare då man skriver i en form man inte är bekväm med ^-^ Sant. Ska du börja då? 20 apr, 2015 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen