Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs. melody malfoy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. melody malfoy

1 2 3 4 5 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"hej klassen och välkommen till ett nytt skolår!" Sa läraren. "Som ni kanske har märkt har vi en ny elev i klassen."

13 apr, 2015 19:43

Borttagen

Avatar


Jag fortsatte prata.

13 apr, 2015 19:43

Borttagen

Avatar


"Albin kan du komma fram?" sa läraren och jag lämnade min plats

13 apr, 2015 19:45

Borttagen

Avatar


Jag fortsatte prata högt med mina kompisar utan att bry mig vad som hände i klassrummet.

13 apr, 2015 19:46

Borttagen

Avatar


"Så, Albin, vill du berätta något om dig?" sa fröken.

13 apr, 2015 19:48

Borttagen

Avatar


Jag kollade fram på Albin och flinade.

13 apr, 2015 19:49

Borttagen

Avatar


"Eh ja, jag heter Albin och jag gillar att spela på min giutarr." Sa jag, jag vet att det jag säger e töntigt men jag kom inte på något bättre.

13 apr, 2015 19:53

Borttagen

Avatar


" Välkommen till den stökigaste klassen i världen" flinade jag.

13 apr, 2015 20:04

Borttagen

Avatar


Jag gick och satte mig

13 apr, 2015 20:05

Borttagen

Avatar


" Det är bara för att du är så jobbig Maxxie" sa Amber.
Jag flinade mot Amber.

13 apr, 2015 20:06

1 2 3 4 5 ... 34 35 36

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. melody malfoy

Du får inte svara på den här tråden.