Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
"hej klassen och välkommen till ett nytt skolår!" Sa läraren. "Som ni kanske har märkt har vi en ny elev i klassen."
13 apr, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
13 apr, 2015 19:43
|
|
Borttagen
|
"Albin kan du komma fram?" sa läraren och jag lämnade min plats
13 apr, 2015 19:45
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte prata högt med mina kompisar utan att bry mig vad som hände i klassrummet.
13 apr, 2015 19:46
|
|
Borttagen
|
"Så, Albin, vill du berätta något om dig?" sa fröken.
13 apr, 2015 19:48
|
|
Borttagen
|
Jag kollade fram på Albin och flinade.
13 apr, 2015 19:49
|
|
Borttagen
|
"Eh ja, jag heter Albin och jag gillar att spela på min giutarr." Sa jag, jag vet att det jag säger e töntigt men jag kom inte på något bättre.
13 apr, 2015 19:53
|
|
Borttagen
|
" Välkommen till den stökigaste klassen i världen" flinade jag.
13 apr, 2015 20:04
|
|
Borttagen
|
13 apr, 2015 20:05
|
|
Borttagen
|
" Det är bara för att du är så jobbig Maxxie" sa Amber.
Jag flinade mot Amber.
13 apr, 2015 20:06
|
Du får inte svara på den här tråden.