Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

S.p.e.l.l (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > S.p.e.l.l (Prs)

1 2 3 4 5 ... 165 166 167
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gabriel kom fram till en byggnad där det fanns lokaler för stadens band att öva i han gick till deras lokal där fanns Aragon redan han höll på att stämma gitaren.
" Hej " sa Gabriel
" Hello Go " sa Aragon och log. Hello var ett typisk ord som Aragon brukade säga då han sa hej.

6 apr, 2015 12:56

Borttagen

Avatar


Stacy & Raphael hade sutit ner & väntat på Gabriel.
"så vad är det för sång vi ska spela ?" frågade Stacy nyfiket.

6 apr, 2015 12:59

Borttagen

Avatar


" En ny sång jag skrev färdigt idag " sa Gabriel och tog fram papperet med texten på. Aragon såg upp ny låt tänkte han nyfiket han fingrade lite på Run halsbandet han hade på sig. Runan påminde om bokstaven R.

6 apr, 2015 13:26

Borttagen

Avatar


" kan jag få se texten ?" Frågade Raphael nyfiket.

Sebastian letade efter sin mor för att berätta att de hade fått slut på mjölk.

6 apr, 2015 15:13

Borttagen

Avatar


" Visst " sa Gabriel och gav Raphel papperet med texten han log.

Will öppnade asken med hjärtat hon såg på det och började tänka på minnen hon log hjärtat lyste rosa.

6 apr, 2015 15:15

Borttagen

Avatar


Raphael började att läsa.

Sebastian gick in till rummet där Will var.
"Mamma vi har slut på mjölk" sa Sebastian.

6 apr, 2015 15:17

Borttagen

Avatar


Will stängde snabbt locket till asken
" vi får åka och köpa mjölk vi har slut på lite andra saker också " sa Will

6 apr, 2015 15:19

Borttagen

Avatar


Sebastian nickade.
" vi har slut på bröd också" sa Sebastian.

6 apr, 2015 15:22

Borttagen

Avatar


Will skrev upp det på en lapp
" Vill du vara med och handla ? " frågade Will

6 apr, 2015 15:26

Borttagen

Avatar


Sebastian skakade på huvudet.
" jag gillar inte affären så mycket" sa Sebastian.

6 apr, 2015 15:33

1 2 3 4 5 ... 165 166 167

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > S.p.e.l.l (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.