Marodör Rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Marodör Rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är okej att hon är en utter. Men är hon registrerad eller inte?
5 apr, 2015 21:43 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Ni kan bestämma, jag vet inte rickigt vad ni vill vara... Spelar ingen roll för mig egentligen. Och ska vi starta vid Hogwarts expressen? Ja, det blir bra! Ja!Vi skriver ur Jag-perspektiv då blir det enklare ifall man glömmer bort vem som är vem XD ![]() ♡☆ Make love ♡
5 apr, 2015 21:43 |
|
Borttagen
|
Vem börjar?
5 apr, 2015 21:44 |
|
Choixpeau
Elev |
Okej, men innan vi börjar - både Lilys och Snapes patronusar är ju hindar, så då kan väl Lily vara utter och Snape hind?
aaaaaa 5 apr, 2015 21:44 |
|
Anna Gryffindor
Elev |
5 apr, 2015 21:45 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Vem börjar? (Pax inte jag, har lite fantasibrist just nu xD) Jag kan börja? (jag var väl Snape? :o) Jag kliver in i tåget, efter de andra. Ingen vill vara med mig, så jag sätter mig bara i närmaste kupé och tänker på Lily .. aaaaaa 5 apr, 2015 21:46 |
|
soony sonny love
Elev |
Skrivet av Anna Gryffindor: Skrivet av soony sonny love: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Skrivet av soony sonny love: ja med bara en fråga...kan lily och snape vara animagusar också? Det är okej för mig i alla fall. Visst. tja efter som ni tycker det är ok så jag är ju lily så hon kan vara en utter om det är ok? Hennes patronus är ju en hind så kanske det? Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Borttagen: Ni kan bestämma, jag vet inte rickigt vad ni vill vara... Spelar ingen roll för mig egentligen. Och ska vi starta vid Hogwarts expressen? Ja, det blir bra! dubbel ok ![]()
5 apr, 2015 21:46 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det okej om jag börjar? om ingen annan vill alltså... Jag har börjat redan. aaaaaa 5 apr, 2015 21:48 |
|
Borttagen
|
kan vi inte börja imorgon?
5 apr, 2015 21:48 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Borttagen: kan vi inte börja imorgon? Vi kan väl börja nu, jag ska gå och lägga mig snart men de andra kan väl fortsätta om de vill. aaaaaa 5 apr, 2015 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen