Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kärlekscirlkeln (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlekscirlkeln (Prs)

1 2 3 4 5 ... 32 33 34
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Aurora satte sig utanför lektionssalen
" tack ska komma ihåg det " sa Yuki

" Han tror att han är något bara för att han är från Japan " sa Jonathan. Yukio gick osäket förbi dom och la in saker i sitt skåp som var bredvid Nics skåp.
" Här kommer vist brodern " sa Jonathan och såg på Yukio

2 apr, 2015 18:02

Borttagen

Avatar


Sally log mot honom.
"Och syslöjden ligger bakom hörnet och träslöjden är bredvid." sa hon.

"Hej newbie." sa Nic och tittade på Yukio.

2 apr, 2015 18:05

Borttagen

Avatar


Yukio såg på Nic
" Vad menar du med Newbie? " frågade han osäkert. Jonathan log och såg på Nic Yukio verkade vara osäker.

" Tack ska försöka att hitta till dom här lektionerna nu " sa Yuki och log.

2 apr, 2015 18:07

Borttagen

Avatar


"Bara att säga till om du inte hittar." log Sally.

"Vet du inte vad Newbie är?" frågade Nic. "Det spelar ingen roll, bara håll dig borta, okej?"

2 apr, 2015 18:12

Borttagen

Avatar


" Jag har ju inte gjort dig något men okej okej jag håller mig borta " sa Yukio ännu mer osäkert. Jonathan log de kunde leka lite med Yukio om de ville hämnas på Yuki nån gång.

" självklart " sa Yuki och log

2 apr, 2015 18:14

Borttagen

Avatar


Sally log mot honom och satte sig ner.
"Så, jag har alltid velat åka till Japan, hur är det där?" frågade hon, försökte ignorera att Aurora var där.

Nic flinade enkelt mot Yukio.

2 apr, 2015 18:16

Borttagen

Avatar


" det är underbart och helt anorlunda mot här " sa Yuki och log. Aurora såg på dom och tänkte han var för söt för Sally.

Yukio låste då skåpet och gick därifrån.
" osäker rackare " sa Jonathan och log mot Nic.

2 apr, 2015 18:19

Borttagen

Avatar


Sally nickade.
"På nyår, brukar folk klä sig i yukata eller kimono?" frågade hon.

Nic nickade.
"Jope." svarade han.

2 apr, 2015 18:20

Borttagen

Avatar


" I kimono och det kommer vi fortsätta klä oss i här " sa Yukio och log. I hans kvarter var det iallafall kimono som gällde.

" Han kan man nog leka med om hans bror blir jobbig " sa Jonathan och log.

2 apr, 2015 18:25

Borttagen

Avatar


"Har en sån hemma, brukar inte använda det så ofta dock." sa Sally och log en aning.

Nic tittade på honom och nickade.

2 apr, 2015 18:27

1 2 3 4 5 ... 32 33 34

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlekscirlkeln (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.