Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet Rollspel!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel!

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter:
Skrivet av Borttagen:
Ska vi skriva i jagform eller tredjeperson, dåtid eller nutid?
jag tycker jagform och nutid


Vad tycker ni andra?


Tredjeperson, nutid tycker jag

24 mar, 2015 17:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter:
Skrivet av Borttagen:
Ska vi skriva i jagform eller tredjeperson, dåtid eller nutid?
jag tycker jagform och nutid


Vad tycker ni andra?


Tredjeperson, nutid tycker jag

Jagform och nutid

24 mar, 2015 21:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hanna Alice Lilly Potter:
Skrivet av Borttagen:
Ska vi skriva i jagform eller tredjeperson, dåtid eller nutid?
jag tycker jagform och nutid


Vad tycker ni andra?


Tredjeperson, nutid tycker jag

Jagform och nutid


Jag tycker tredjeperson. Nutid eller dåtid spelar ingen roll!

25 mar, 2015 14:21

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel!

Du får inte svara på den här tråden.