prs. med Cecilia9795
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs. med Cecilia9795
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cecilia9795: jag ville ha skötsammaoch pluggiselever....Jag log och vi diskuterade hur det skulle gå med dem nya eleverna.Jag hoppades att vi skulle få många nya till Gryffindor. 15 mar, 2015 15:55 |
|
Cecilia9795
Elev |
Miranda kom och la sig i mitt knä där hon spendera mycket tid.
15 mar, 2015 15:57 |
|
Borttagen
|
Rektorn sa några ord och hel plötsligt kom ett spöke till vårt bord...
15 mar, 2015 16:14 |
|
Cecilia9795
Elev |
Jag log och kollade på spöket.Vi hade så många spöken som flög runt på Hogwarts.
15 mar, 2015 16:16 |
|
Borttagen
|
Nu kommer mitt schema..:
Måndag: dubbeltimme i trolldryckskonst. försvar mot svartkonster hela dagen utom det 15 mar, 2015 16:18 |
|
Cecilia9795
Elev |
Jag fick mitt schema och läste igenom det.
15 mar, 2015 16:21 |
|
Borttagen
|
jag gich upp till min sovsal.
15 mar, 2015 16:22 |
|
Cecilia9795
Elev |
Det blev dags för mat så jag åt och gick sen för att läsa lite innan jag skulle sova.
15 mar, 2015 16:24 |
|
Borttagen
|
jag började läsa hogwarts histoisa
15 mar, 2015 16:25 |
|
Cecilia9795
Elev |
När det blev sen la jag mig och sov.
15 mar, 2015 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen