prs. Giraffklubben
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs. Giraffklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Minerva Snape: Tåget kan inte gå än, två personer är inte på tåget än.
10 mar, 2015 17:33 |
|
Borttagen
|
ja ha på så vis
10 mar, 2015 17:34 |
|
Borttagen
|
Jag joinar! (fick tillåtelse av ceczan04)
namn: Kim Murray vänner: Inga bor: I en lägenhet i Londen ålder: 15 år blodsfamilj: Renblod familj: Mamma och pappa kön: Tjej övrigt: -- 10 mar, 2015 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bra! Jag joinar! (fick tillåtelse av ceczan04) namn: Kim Murray vänner: Inga bor: I en lägenhet i Londen ålder: 15 år blodsfamilj: Renblod familj: Mamma och pappa kön: Tjej övrigt: -- 11 mar, 2015 07:36 |
|
Borttagen
|
vi börjar ... den 31 augusti står alla hogwartselever på perong 9 3/4.
11 mar, 2015 16:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men vi har väll redan börjat?vi börjar ... den 31 augusti står alla hogwartselever på perong 9 3/4. 11 mar, 2015 16:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: det komm utterligen en ny mall...Skrivet av Borttagen: Men vi har väll redan börjat? vi börjar ... den 31 augusti står alla hogwartselever på perong 9 3/4. Skrivet av Borttagen: vi börjar ... den 31 augusti står alla hogwartselever på perong 9 3/4. 11 mar, 2015 16:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men det betyder inte att vi måste börja om.Skrivet av Borttagen: det komm utterligen en ny mall...Skrivet av Borttagen: Men vi har väll redan börjat? vi börjar ... den 31 augusti står alla hogwartselever på perong 9 3/4. Skrivet av Borttagen: vi börjar ... den 31 augusti står alla hogwartselever på perong 9 3/4. 11 mar, 2015 16:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: nä men fortsätt nu nu har det börjat okSkrivet av Borttagen: Men det betyder inte att vi måste börja om. Skrivet av Borttagen: det komm utterligen en ny mall...Skrivet av Borttagen: Men vi har väll redan börjat? vi börjar ... den 31 augusti står alla hogwartselever på perong 9 3/4. Skrivet av Borttagen: vi börjar ... den 31 augusti står alla hogwartselever på perong 9 3/4. 11 mar, 2015 16:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men varför startar vi om?Skrivet av Borttagen: nä men fortsätt nu nu har det börjat ok Skrivet av Borttagen: Men det betyder inte att vi måste börja om. Skrivet av Borttagen: det komm utterligen en ny mall...Skrivet av Borttagen: Men vi har väll redan börjat? vi börjar ... den 31 augusti står alla hogwartselever på perong 9 3/4. Skrivet av Borttagen: vi börjar ... den 31 augusti står alla hogwartselever på perong 9 3/4. 11 mar, 2015 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen