prs [user]j-k heap[/user]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > prs [user]j-k heap[/user]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
okej
1 mar, 2015 12:55 |
|
j-k heap
Elev |
har du vanligt rostbröd
struntirunt 1 mar, 2015 12:56 |
|
Borttagen
|
ja det har jag,och oboy
1 mar, 2015 13:00 |
|
j-k heap
Elev |
bra då kan vi gå ner va?
struntirunt 1 mar, 2015 15:48 |
|
Borttagen
|
nu ja .när det satt i köket börjar det att regna
1 mar, 2015 15:48 |
|
j-k heap
Elev |
Åh inte regn ,sa Luna
struntirunt 1 mar, 2015 15:50 |
|
Borttagen
|
du måste nog vänta här ett tag
1 mar, 2015 15:51 |
|
j-k heap
Elev |
Ja jag tror också det. Ska vi gå upp igen
struntirunt 1 mar, 2015 15:52 |
|
Borttagen
|
nej vi tittar på hobbit 1-2-3
1 mar, 2015 15:53 |
|
j-k heap
Elev |
Vilken av dom tycker du ??
struntirunt 1 mar, 2015 15:54 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen