Massmördare och flicka ( Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Massmördare och flicka ( Prs)
|
Borttagen
|
Jag kollade på min dörr och skakade i hela kroppen. Tänk om pappa var död tänkte jag och kramade mina knän.
25 feb, 2015 10:27
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte tyst fram och stannade vid dörren
25 feb, 2015 11:47
|
|
Borttagen
|
Mamma kramade om mig och mina bröder och vi kollade alla fyra mot dörren.
25 feb, 2015 12:40
|
|
Borttagen
|
Jag sköt upp dörren och såg hur personerna där inne ryggade tillbaka när de såg mina blodbestänkta kläder.
25 feb, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
Jag stirrade skräckslaget på mannen och gömde mina bröder bakom mig. Mamma reste sig upp och ställde sig framför mig.
- Låt mina barn vara, sa hon.
25 feb, 2015 21:33
|
|
Borttagen
|
25 feb, 2015 21:34
|
|
Borttagen
|
-Dom är bara barn, sa Mamma.
25 feb, 2015 21:34
|
|
Borttagen
|
25 feb, 2015 21:35
|
|
Borttagen
|
- Vill du verkligen mörda oskyldiga barn, sa mamma och kollade på mannen.
Jag kollade fram bakom min mammas axel och kollade på mannen tyst.
25 feb, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
"Ja, de har inte större rätt att leva än någon annan.", sade jag medan jag såg hur flickan tittade fram bakom kvinnans rygg. Det var något speciellt i hennes blick som fångade mig.
25 feb, 2015 21:38
|
Du får inte svara på den här tråden.