Sanning eller konka tråden
Forum > Off Topic > Sanning eller konka tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Fråga gärna mig!! Jag äääälskar sanning eller konka!! Förresten, så har det gått två dagar sen Ella01 frågade Elly Jaja, frågar dig samma sak "Vem skulle du helst vilja träffa i verkligheten här på mugglis?" Får jag bara välja en? Japp, only one ✩✩✩ 3 mar, 2015 16:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Fråga gärna mig!! Jag äääälskar sanning eller konka!! Förresten, så har det gått två dagar sen Ella01 frågade Elly Jaja, frågar dig samma sak "Vem skulle du helst vilja träffa i verkligheten här på mugglis?" Får jag bara välja en? Japp, only one Hmmm... Jag vill JÄTTEGÄRNA träffa ALLA fantastiska klubbingar! Men om jag bara får välja en...Hmm...hm.. Ehhm, det får nog bli *trumvirvel*... Nej jag KAN INTE välja! Jag tar alla klubbingar, även om jag inte får. 3 mar, 2015 17:19 |
|
Hinny
Elev |
3 mar, 2015 18:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hinny: Får man vara med?? Eller är man med om man blir taggad, även om man inte vill? du får vara med!! Sanning eller konka? 3 mar, 2015 19:16 |
|
Hinny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hinny: Får man vara med?? Eller är man med om man blir taggad, även om man inte vill? du får vara med!! Sanning eller konka? Konka! ![]()
3 mar, 2015 19:17 |
|
Borttagen
|
3 mar, 2015 20:10 |
|
Linn88
Elev |
Om ni vill kan vi ha 2 stycken igång samtidigt. Någon som vill börja?
Live Laugh Love The life is short... <3 4 mar, 2015 15:17 |
|
Hinny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hinny: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hinny: Får man vara med?? Eller är man med om man blir taggad, även om man inte vill? du får vara med!! Sanning eller konka? Konka! Ha Jag hatar Harry Potter som forumsignatur i en vecka! F*n också!! ![]()
4 mar, 2015 17:09 |
|
Linn88
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: japp, tagga en ny nu Skrivet av Ella01: Skrivet av Borttagen: Fråga gärna mig!! Jag äääälskar sanning eller konka!! Förresten, så har det gått två dagar sen Ella01 frågade Elly Jaja, frågar dig samma sak "Vem skulle du helst vilja träffa i verkligheten här på mugglis?" Får jag bara välja en? Japp, only one Hmmm... Jag vill JÄTTEGÄRNA träffa ALLA fantastiska klubbingar! Men om jag bara får välja en...Hmm...hm.. Ehhm, det får nog bli *trumvirvel*... Nej jag KAN INTE välja! Jag tar alla klubbingar, även om jag inte får. Live Laugh Love The life is short... <3 4 mar, 2015 19:01 |
|
Borttagen
|
Får man vara med?
8 mar, 2015 11:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen