Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Let's get the orb (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Let's get the orb (Prs)

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" jag är ganska bra på att slåss " sa Mai Lee bara hon slapp bra jättnära eld så gick det bra.

27 jan, 2015 12:46

Borttagen

Avatar


"Jag är också ganska bra på att slås" sa Ulf efter en stund.

27 jan, 2015 12:47

Borttagen

Avatar


Flamma kollade på June.
" Jag med" sa hon.

June kollade på dom.
" Vad är ni andra bra på då? Frågade Hon.

27 jan, 2015 13:14

Borttagen

Avatar


" Jag är bra på att springa fort " sa Mai Lee

27 jan, 2015 20:15

Borttagen

Avatar


"jag kan ta mig igenom trånga utrymmen ganska bra" sa Chip & log lite smått.
"jag kan använda helnings magi" sa Lolu

28 jan, 2015 12:07

Borttagen

Avatar


June vände sig mot kille i hörnet.
" Vad är du bra på? Frågade hon.

Metias kollade på henne.
" Jag kan spränga saker i luften" sa han tyst.

28 jan, 2015 12:32

Borttagen

Avatar


Jonathan visste inte hur han skulle förklara det han kunde göra så man förstod.

28 jan, 2015 12:38

Borttagen

Avatar


Chip sträckte på sig & gäspade. Han gillade inte att vänta särskilt länge.

30 jan, 2015 08:44

Borttagen

Avatar


" Vi borde ge oss av" sa June och flög upp i luften.

Flamma kollade upp på henne.

30 jan, 2015 08:50

Borttagen

Avatar


Jonathan Mai lee och Alice började gå de sa inte ett ord till varandra. Alice såg upp mot June hon önskade att hon också kunde flyga det skulle vara så roligt.

31 jan, 2015 22:29

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Let's get the orb (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.