Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Planering för rollspel (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Planering för rollspel (prs)

1 2 3 4 5 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


vi väljer en åt gången så blir det mer rättvist

25 jan, 2015 17:34

Borttagen

Avatar


Jag vill ha magiker

25 jan, 2015 17:34

Borttagen

Avatar


Jag vill ha Varulv

25 jan, 2015 17:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
vi väljer en åt gången så blir det mer rättvist


Säg gärna det från början


Jag vill ha Demon

25 jan, 2015 17:36

Borttagen

Avatar


Får man välja Alv?

25 jan, 2015 17:37

Borttagen

Avatar


ja der får du ^^ jag välger Furrie

25 jan, 2015 17:37

Borttagen

Avatar


Hm jag väljer Mutanth

25 jan, 2015 17:38

Borttagen

Avatar


Jag väljer fee

25 jan, 2015 17:42

Borttagen

Avatar


Min sista får bli en Ängel

25 jan, 2015 17:42

Borttagen

Avatar


Jag väljer Vampyr som min sista

25 jan, 2015 17:44

1 2 3 4 5 ... 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Planering för rollspel (prs)

Du får inte svara på den här tråden.