Planering för rollspel (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Planering för rollspel (prs)
|
Borttagen
|
vi väljer en åt gången så blir det mer rättvist
25 jan, 2015 17:34
|
|
Borttagen
|
25 jan, 2015 17:34
|
|
Borttagen
|
25 jan, 2015 17:35
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vi väljer en åt gången så blir det mer rättvist
Säg gärna det från början
Jag vill ha Demon
25 jan, 2015 17:36
|
|
Borttagen
|
25 jan, 2015 17:37
|
|
Borttagen
|
ja der får du ^^ jag välger Furrie
25 jan, 2015 17:37
|
|
Borttagen
|
25 jan, 2015 17:38
|
|
Borttagen
|
25 jan, 2015 17:42
|
|
Borttagen
|
Min sista får bli en Ängel
25 jan, 2015 17:42
|
|
Borttagen
|
Jag väljer Vampyr som min sista
25 jan, 2015 17:44
|
Du får inte svara på den här tråden.