What's your sign?
Forum > Off Topic > What's your sign?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dream: Winsah: Åh vad roligt! ♥ När fyller du år? ^^ http://alabe.com/freechart/, här kan du räkna ut måntecken och ascendent! På onsdag! Fixar det där sedan, har inte tid nu. ^^ 21 mar, 2015 14:19 |
|
Mikaela120
Elev |
Stjärn/Soltecken: Jungfrun
Måntecken: Skorpion Ascendent: Jungfrun Kinesisk stjärntecken: Ormen Vet inte om det säger jättemycket, men mitt stjärntecken passar in väldigt bra på mig, och Ormen också. Sedan vet jag inte riktigt hur ens måntecken och ascendent påverkar en? 21 mar, 2015 14:30 |
|
Dream
Elev |
Winsah: Grattis i förskott! :'D Jag känner ganska många som fyller år den 25 mars faktiskt, haha.
Tycker du att väduren passar bra in på dig? c: Mikaela120, måntecknet och ascendenten är också med och påverkar din personlighet! Men om man har tex. månen i lejonet ska man inte läsa om stjärntecknet lejon, utan det är viktigt att läsa om månen i lejonet. ^^ Allt har ju att göra med hur planeterna/månen/solen stod när du föddes, så för en komplett "bild av dig" måste allt räknas in, inte bara soltecknet! ^^ (även om soltecknet står i fokus) Hermione är jungfru btw!
21 mar, 2015 18:35 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hade visst fel. Mitt måntecken är inte vattuman och min ascendent är inte skytten, det är tvärtom.
Dream: Jag är vädur! Fyller år den 9 april så snart. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 mar, 2015 18:42 |
|
Dream
Elev |
21 mar, 2015 19:01 |
|
Borttagen
|
Dream: Tack! ^^♥ Om man ska lita på det jag hittade (
Spoiler: ), så typ hälften av det i alla fall. Är inte aggressiv, sportig, impulsiv och liknande men annars passar det! Skulle kunna tänka mig att vara en politiker eller läkare, och är envis, gillar att bestämma grejer och bryr mig inte direkt om vad andra tycker. xDTryck här för att visa! 21 mar, 2015 19:47 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Pisces är jag, men jag känner mig som typ en konstig mutantblandning mellan pisces och virgo. o_o
speech! 21 mar, 2015 20:59 |
|
Kendra
Elev |
22 mar, 2015 00:08 |
|
DarkBells
Elev |
Jag gick in på den hemsidan och fyllde i fälten. Läste mitt resultat och var helt chockad efteråt. Allting stämde! Har alltid varit väldigt troende när det gäller astrologi men att allt stämde är helt otroligt. Jag måste läsa om resultatet igen och se om jag hittar något som inte stämmer... Och jag är fisk (pisces) vilket annars stämmer in på mig till punkt och pricka.
24 mar, 2015 19:44 |
|
Hinny
Elev |
24 mar, 2015 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen