Grupprollspel [prs]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Grupprollspel [prs]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Tycker ni handlingen ska vara typ...livet på Hogwarts el nåt med att nån dödsätare inte dog? Skrivet av Borttagen: Jepp c: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jag med c: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Threstaler: Hmm.. Ska komma på egna? Eller? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid Jaa, det är väl okej!! Vad tycker ni andra om det? Jag tycker det blir bra! kan man vara barnen eller måste man kommapå egna karaktärer, vad tycker ni? Jag tycker egna Jag oxå Men handlingen kvarstår^^ Vet inte 3 jan, 2015 11:28 |
|
Caty Delacour
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Tycker ni handlingen ska vara typ...livet på Hogwarts el nåt med att nån dödsätare inte dog? Skrivet av Borttagen: Jepp c: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jag med c: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Threstaler: Hmm.. Ska komma på egna? Eller? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid Jaa, det är väl okej!! Vad tycker ni andra om det? Jag tycker det blir bra! kan man vara barnen eller måste man kommapå egna karaktärer, vad tycker ni? Jag tycker egna Jag oxå Men handlingen kvarstår^^ Vet inte Det kan förekomma mystiska dödsfall och vi bestämmer oss för att undersöka
3 jan, 2015 12:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Caty Delacour: Ja Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Tycker ni handlingen ska vara typ...livet på Hogwarts el nåt med att nån dödsätare inte dog? Skrivet av Borttagen: Jepp c: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jag med c: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Threstaler: Hmm.. Ska komma på egna? Eller? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid Jaa, det är väl okej!! Vad tycker ni andra om det? Jag tycker det blir bra! kan man vara barnen eller måste man kommapå egna karaktärer, vad tycker ni? Jag tycker egna Jag oxå Men handlingen kvarstår^^ Vet inte Det kan förekomma mystiska dödsfall och vi bestämmer oss för att undersöka 3 jan, 2015 13:00 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Caty Delacour: Jaa! Men ska vi alla gå på samma årskurs då? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Tycker ni handlingen ska vara typ...livet på Hogwarts el nåt med att nån dödsätare inte dog? Skrivet av Borttagen: Jepp c: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jag med c: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Threstaler: Hmm.. Ska komma på egna? Eller? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jadu, vad tycker ni andra? Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Hömm... Det är det som är problemet Bra! Men vad ska det handla om? Japp. Ska Den Gyllene Trion gå på Hogwarts när det här utspelar sig? Kan vi inte köra på harrys barns tid Jaa, det är väl okej!! Vad tycker ni andra om det? Jag tycker det blir bra! kan man vara barnen eller måste man kommapå egna karaktärer, vad tycker ni? Jag tycker egna Jag oxå Men handlingen kvarstår^^ Vet inte Det kan förekomma mystiska dödsfall och vi bestämmer oss för att undersöka
3 jan, 2015 13:28 |
|
Borttagen
|
Caty Delacour det är en jättebra idé!!
Irskoo nej, det tycker jag inte. Ska vi fylla i mallarna då? Jag tycker mallen ska vara som den jag skrev förut men att man lägger till "Årskurs:". Och då blir den så här: Namn: Ålder: Elevhem: Årskurs: Svagheter: Styrkor: Utseende: Tycker om: Tycker inte om: Familj: Blodstatus: Övrigt: (jag la till "Styrkor:" också) Den blir väl bra? Ska vi fylla i då? 3 jan, 2015 16:20 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker det blev okej! Ska vi vänta på de andras bekräftelser? Caty Delacour det är en jättebra idé!! Irskoo nej, det tycker jag inte. Ska vi fylla i mallarna då? Jag tycker mallen ska vara som den jag skrev förut men att man lägger till "Årskurs:". Och då blir den så här: Namn: Ålder: Elevhem: Årskurs: Svagheter: Styrkor: Utseende: Tycker om: Tycker inte om: Familj: Blodstatus: Övrigt: (jag la till "Styrkor:" också) Den blir väl bra? Ska vi fylla i då?
3 jan, 2015 16:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jag tycker det blev okej! Ska vi vänta på de andras bekräftelser? Caty Delacour det är en jättebra idé!! Irskoo nej, det tycker jag inte. Ska vi fylla i mallarna då? Jag tycker mallen ska vara som den jag skrev förut men att man lägger till "Årskurs:". Och då blir den så här: Namn: Ålder: Elevhem: Årskurs: Svagheter: Styrkor: Utseende: Tycker om: Tycker inte om: Familj: Blodstatus: Övrigt: (jag la till "Styrkor:" också) Den blir väl bra? Ska vi fylla i då? Bra att du gillade den!! Ja, det tycker jag men det får inte ta för lång tid för jag har väldigt dåligt tålamod 3 jan, 2015 16:31 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jamen du och jag kan ju göra dom färdiga Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jag tycker det blev okej! Ska vi vänta på de andras bekräftelser? Caty Delacour det är en jättebra idé!! Irskoo nej, det tycker jag inte. Ska vi fylla i mallarna då? Jag tycker mallen ska vara som den jag skrev förut men att man lägger till "Årskurs:". Och då blir den så här: Namn: Ålder: Elevhem: Årskurs: Svagheter: Styrkor: Utseende: Tycker om: Tycker inte om: Familj: Blodstatus: Övrigt: (jag la till "Styrkor:" också) Den blir väl bra? Ska vi fylla i då? Bra att du gillade den!! Ja, det tycker jag men det får inte ta för lång tid för jag har väldigt dåligt tålamod
3 jan, 2015 16:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jamen du och jag kan ju göra dom färdiga Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jag tycker det blev okej! Ska vi vänta på de andras bekräftelser? Caty Delacour det är en jättebra idé!! Irskoo nej, det tycker jag inte. Ska vi fylla i mallarna då? Jag tycker mallen ska vara som den jag skrev förut men att man lägger till "Årskurs:". Och då blir den så här: Namn: Ålder: Elevhem: Årskurs: Svagheter: Styrkor: Utseende: Tycker om: Tycker inte om: Familj: Blodstatus: Övrigt: (jag la till "Styrkor:" också) Den blir väl bra? Ska vi fylla i då? Bra att du gillade den!! Ja, det tycker jag men det får inte ta för lång tid för jag har väldigt dåligt tålamod Okej, ska vi fylla i dom nu då? 3 jan, 2015 16:36 |
|
Irskoo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gör det lite senare, men du kan alltid göra det nu!Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jamen du och jag kan ju göra dom färdiga Skrivet av Irskoo: Skrivet av Borttagen: Jag tycker det blev okej! Ska vi vänta på de andras bekräftelser? Caty Delacour det är en jättebra idé!! Irskoo nej, det tycker jag inte. Ska vi fylla i mallarna då? Jag tycker mallen ska vara som den jag skrev förut men att man lägger till "Årskurs:". Och då blir den så här: Namn: Ålder: Elevhem: Årskurs: Svagheter: Styrkor: Utseende: Tycker om: Tycker inte om: Familj: Blodstatus: Övrigt: (jag la till "Styrkor:" också) Den blir väl bra? Ska vi fylla i då? Bra att du gillade den!! Ja, det tycker jag men det får inte ta för lång tid för jag har väldigt dåligt tålamod Okej, ska vi fylla i dom nu då?
3 jan, 2015 16:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen