Melody - Paulina
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Melody - Paulina
|
Borttagen
|
Professorn mumlade med sin dova stämma och redan efter fem minuter var alla inne i någon slags dvala där de inte hörde vad han sade.
21 dec, 2014 22:03
|
|
Borttagen
|
Jag antecknade allt han sa.
21 dec, 2014 22:04
|
|
Borttagen
|
Efter lektionen hade vi tio minuters rast. Jag ville ut, så jag gick ut på borggårren, ensam.
21 dec, 2014 22:05
|
|
Borttagen
|
Jag krockade arm med Sara och vi började direkt fnissa.
21 dec, 2014 22:05
|
|
Borttagen
|
Vad i helvete har jag lyckats göra? Skaffa en 'dejt' med min crush sedan trean?
21 dec, 2014 22:06
|
|
Borttagen
|
- Hur går det med Sam då?frågade jag.
- Vi ska på dejt idag, sa Sara glatt.
Jag log och kramade om henne.
21 dec, 2014 22:08
|
|
Borttagen
|
Jag såg ut över borggården Ett par förstisar sprang runt och lekte kull. Luften luktade höst.
21 dec, 2014 22:10
|
|
Borttagen
|
Jag gick iväg för att få lite luft. Jag såg Hannes stå för sig själv.
21 dec, 2014 22:11
|
|
Borttagen
|
Holy crap, där är hon. Jag sväljer hårt.
21 dec, 2014 22:12
|
|
Borttagen
|
Jag njöt av luften och vinden blåste genom mitt hår.
21 dec, 2014 22:12
|
Du får inte svara på den här tråden.