Favorit "soundtrack"?
Forum > Harry Potter > Favorit "soundtrack"?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
17 aug, 2011 13:54 |
|
superman
Elev |
Skrivet av accioron: http://www.youtube.com/watch?v=uqmuNExKsG0 Jag läste om den här på snitchseeker innan DH kom ut i höstas, och förstod inte vad namnet betydde eller vad den hade med HP att göra. Sen glömde jag bort det och hittade den nu. Det är kören man hör när Harry och Hermione är i Godric's Hollow. oh god det här kan vara det finaste jag har hört på länge. Ont i hjärtat Från senaste filmen tycker jag väldigt mycket om Statues och Severus and Lily. 17 aug, 2011 13:58 |
|
Weasley<3
Elev |
Harry´s Woundrous World!
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 17 aug, 2011 14:32 |
|
Slytherinofc
Elev |
A window to the past, Fawkes is Reborn, Harry in Winter, Obliviate, Lily's theme, Malfoy's Mission, Potter Waltz och Underwater Secrets (;
EDIT: Hur kunde jag glöma Leaving Hogwarts? o: Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥ 17 aug, 2011 17:05 |
|
Borttagen
|
Typ Halvblodsprinsen, Fenixorden & Fången från Azkaban.
17 aug, 2011 20:35 |
|
mellanrum
Elev |
17 aug, 2011 20:37 |
|
Rowena
Elev |
A window to the past
Harry in winter Fawkes the Phoenix Neville's waltz Och några till... Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 17 aug, 2011 21:38 |
|
annawpotter
Elev |
Jag äger just nu 1, 3, 5, och 7 del 1, och av dessa är nog 7 del 1 bäst, men det är svårt.. älskar dom allihop
Del 2 är också fantastiskt!! ![]()
17 aug, 2011 22:28 |
|
Solu
Elev |
Jag älskar soundtracken till de 3 första filmerna, speciellt fawkes the phoenix. Musiken i DH är också väldigt bra!
THE MAGIC NEVER ENDS
17 aug, 2011 22:48 |
|
annawpotter
Elev |
Tycker nästan den bästa låten som gjorts i Harry Potter förutom de självklara som Hedwigs theme m.m är Gilderoy Lockhart, den är bara så klockren!
![]()
17 aug, 2011 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen