Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Är det någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon som vill rolla?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Rose Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Medi:
Inte än har haft lite fullt upp med lägenheteen bara xD

Oki x)

13 jul, 2015 22:51

Medi
Elev

Avatar


Skrivet av Rose Weasly:
Skrivet av Medi:
Inte än har haft lite fullt upp med lägenheteen bara xD

Oki x)


är du en sån där nattuggla eller? jag var en men är redan trött. dock kan jag inte somna för min kille arbetar med lägenheten

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

13 jul, 2015 22:52

Rose Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Medi:
Skrivet av Rose Weasly:
Skrivet av Medi:
Inte än har haft lite fullt upp med lägenheteen bara xD

Oki x)


är du en sån där nattuggla eller? jag var en men är redan trött. dock kan jag inte somna för min kille arbetar med lägenheten

Haha ja typ x)
Måste upp tidigt imorgon dock </3

13 jul, 2015 22:55

Medi
Elev

Avatar


Skrivet av Rose Weasly:
Skrivet av Medi:
Skrivet av Rose Weasly:
Skrivet av Medi:
Inte än har haft lite fullt upp med lägenheteen bara xD

Oki x)


är du en sån där nattuggla eller? jag var en men är redan trött. dock kan jag inte somna för min kille arbetar med lägenheten

Haha ja typ x)
Måste upp tidigt imorgon dock </3


jag med måste väcka min sambo. Suck sen ska jag laga mat och städa
men ider. vampyr?

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

13 jul, 2015 22:56

Wolf
Elev

Avatar


Jag är inget stort fan av vampyrer. Kan det finnas andra varelser?

All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda.

13 jul, 2015 23:04

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.