Är det någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rose Weasly
Elev |
Skrivet av Medi: Inte än har haft lite fullt upp med lägenheteen bara xD Oki x) 13 jul, 2015 22:51 |
|
Medi
Elev |
Skrivet av Rose Weasly: Skrivet av Medi: Inte än har haft lite fullt upp med lägenheteen bara xD Oki x) är du en sån där nattuggla eller? jag var en men är redan trött. dock kan jag inte somna för min kille arbetar med lägenheten Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 13 jul, 2015 22:52 |
|
Rose Weasly
Elev |
Skrivet av Medi: Skrivet av Rose Weasly: Skrivet av Medi: Inte än har haft lite fullt upp med lägenheteen bara xD Oki x) är du en sån där nattuggla eller? jag var en men är redan trött. dock kan jag inte somna för min kille arbetar med lägenheten Haha ja typ x) Måste upp tidigt imorgon dock </3 13 jul, 2015 22:55 |
|
Medi
Elev |
Skrivet av Rose Weasly: Skrivet av Medi: Skrivet av Rose Weasly: Skrivet av Medi: Inte än har haft lite fullt upp med lägenheteen bara xD Oki x) är du en sån där nattuggla eller? jag var en men är redan trött. dock kan jag inte somna för min kille arbetar med lägenheten Haha ja typ x) Måste upp tidigt imorgon dock </3 jag med måste väcka min sambo. Suck sen ska jag laga mat och städa men ider. vampyr? Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 13 jul, 2015 22:56 |
|
Wolf
Elev |
Jag är inget stort fan av vampyrer. Kan det finnas andra varelser?
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 13 jul, 2015 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen