THG [Rasmus Potter & Winsah]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> THG [Rasmus Potter & Winsah]
|
Borttagen
|
Jag hade lyckats somna.
Jag vaknade igen när det knackade på dörren. Det var Rasmus. Jag suckade och öppnade.
25 dec, 2014 06:54
|
|
Borttagen
|
25 dec, 2014 09:04
|
|
Borttagen
|
25 dec, 2014 09:08
|
|
Borttagen
|
Jag sätter mig på sängkanten.
25 dec, 2014 09:10
|
|
Borttagen
|
"Är det något du undrar eller..?" frågar jag och sätter mig.
25 dec, 2014 09:56
|
|
Borttagen
|
25 dec, 2014 10:13
|
|
Borttagen
|
25 dec, 2014 10:44
|
|
Borttagen
|
"Jag undrar hur du tänker vinna spelen?" frågade jag allvarligt.
25 dec, 2014 10:49
|
|
Borttagen
|
Jag tvekade innan jag berättade.
"Bara gömma mig", erkände jag. "Tills alla är döda och jag överlevt."
25 dec, 2014 12:14
|
|
Borttagen
|
"Jag satsar på samma taktik. Jag vill inte döda någon. Ska vi samarbeta?" frågade jag och tittade på henne. Jag ville inte döda henne.
25 dec, 2014 13:36
|
Du får inte svara på den här tråden.