Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

THG [Rasmus Potter & Winsah]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG [Rasmus Potter & Winsah]

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag hade lyckats somna.
Jag vaknade igen när det knackade på dörren. Det var Rasmus. Jag suckade och öppnade.

25 dec, 2014 06:54

Borttagen

Avatar


"Får jag komma in?"

25 dec, 2014 09:04

Borttagen

Avatar


"Okej", sa jag.

25 dec, 2014 09:08

Borttagen

Avatar


Jag sätter mig på sängkanten.

25 dec, 2014 09:10

Borttagen

Avatar


"Är det något du undrar eller..?" frågar jag och sätter mig.

25 dec, 2014 09:56

Borttagen

Avatar


"Ja."

25 dec, 2014 10:13

Borttagen

Avatar


"Vadå?" sa jag nyfiket.

25 dec, 2014 10:44

Borttagen

Avatar


"Jag undrar hur du tänker vinna spelen?" frågade jag allvarligt.

25 dec, 2014 10:49

Borttagen

Avatar


Jag tvekade innan jag berättade.
"Bara gömma mig", erkände jag. "Tills alla är döda och jag överlevt."

25 dec, 2014 12:14

Borttagen

Avatar


"Jag satsar på samma taktik. Jag vill inte döda någon. Ska vi samarbeta?" frågade jag och tittade på henne. Jag ville inte döda henne.

25 dec, 2014 13:36

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG [Rasmus Potter & Winsah]

Du får inte svara på den här tråden.