Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Vi ses, Nialler" ler jag.
18 nov, 2014 15:49 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 15:50 |
|
Borttagen
|
(Han är så in love xD)
Jag lägger på, och kör ifrån parkeringen. 18 nov, 2014 15:52 |
|
Beben
Elev |
Jag sätter på mig ett par byxor, men ingen tröja, det är inte konstigt, han har liksom sett mig naken. Om han undrar kan jag ju bara säga att jag duschade. Borde jag duscha..?
18 nov, 2014 15:53 |
|
Borttagen
|
Jag saknar Niall, Ariana tar upp all min tid med sitt himla sjungande. Typ, 'lyssna nu när jag gör den högsta tonen i universum som gör att du kommer få huvudvärk och hata mig jättemycket hihihi visst är jag söt'.
18 nov, 2014 15:55 |
|
Beben
Elev |
Jag bestämmer mig för att duscha, iallafall, så jag springer till mitt badrum och klär av mig innan jag kliver in i duschen.
18 nov, 2014 15:56 |
|
Borttagen
|
Jag kör till hans hus, jag vet exakt vart det är. Jag skulle kunna hitta dit från Afrika ... Eh, med en karta kanske. Jag sätter på radion, med stänger snabbt av när låten 'just a little bit of your heart' sätts på, på nästan hösta volym.
18 nov, 2014 15:59 |
|
Beben
Elev |
Jag börjar sjunga låten som Harry skrev till vår senaste skiva, medan jag låter vattnet från duschen rinna ner över min kropp.
18 nov, 2014 16:01 |
|
Borttagen
|
Jag stannar bilen utanför hans gård på asfalten, och kliver ur. Jag går fram till hans dörr.
18 nov, 2014 16:03 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 16:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen