Vilka språk pratar du?
Forum > Off Topic > Vilka språk pratar du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
svenska, finska och engelska kan jag flytande.
16 nov, 2014 21:26
Detta inlägg ändrades senast 2015-05-24 kl. 18:37
|
|
Borttagen
|
Jag kan bara svenska och engelska.
Och några få ord på finska och japanska 16 nov, 2014 21:42 |
|
Disenchanted
Elev |
Svenska (flytande)
Engelska (bra) Teckenspråk (lite) Franska (väldigt lite) <- komiskt eftersom jag läste det i 4 år xD
16 nov, 2014 21:42 |
|
5sosStylinson
Elev |
AngelUtopia haha xD Hehe och jag har varit i London två gånger och USA en gång och Finland några gånger. men det är inte så mycket xD om man inte räknar med Grekland... :$ Haha xD ♥
16 nov, 2014 21:44 |
|
Ithrenniel
Elev |
Svenska (flytande)
Engelska (flytande) Franska (väldigt begränsat) Sindarin (håller på att lära mig det!) ![]()
17 nov, 2014 12:21 |
|
Borttagen
|
Svenska (flytande)
Finska (flytande) Engelska (helt ok) Tyska (bara lite) 17 nov, 2014 13:37 |
|
Borttagen
|
Svenska (flytande)
Engelska (tillräckligt bra) Svenskt teckenspråk (lite grann) 17 nov, 2014 13:47 |
|
MoonlightDreams
Elev |
17 nov, 2014 13:49 |
|
Borttagen
|
Svenska, ganska bra engelska, rövarspråket, en del tyska (har läst det i ett och ett halvt år), troll (bara att peka och grymta, som Fred uttrycker det).
17 nov, 2014 14:01 |
|
Matilda weasley
Elev |
Svenska: Flytande
Engelska: Nästan flytande Spanska: Pyttelite Svenskelska: Flytande (tror jag O.o) och som Roger Davies säger; troll Jag är jag, det är inte du :P
17 nov, 2014 18:39 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen