Prs mellan Suddan_10, Hanna Alice Lilly Potter och OzzyStar2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Suddan_10, Hanna Alice Lilly Potter och OzzyStar2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Alice-
"Kom då Sötnosen Adrian, Har du blivit kallad SÖT någon gång innan jag gjorde det menar jag" sejer jag till honom och börjar gå iväg längs vägen mot träden där jag blev anfallen. ![]()
30 okt, 2014 20:20 |
|
Borttagen
|
~Adrian~
"Nej, det har jag inte" mumlar jag. "Hörde du inte vad hon sa? De lever" tillägger jag sedan. 30 okt, 2014 20:23 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Alice-
"men i så fall är de som inte har kallat dig söt blinda eller kommer att bli när jag får tag på dem" sejer jag "om de onda lever går vi och dödar dem" lägger jag sedan till ." vi kan i alla fall gå och kolla om de är kvar där ,tycker jag " sejer jag sedan. ![]()
30 okt, 2014 20:33 |
|
Borttagen
|
~Adrian~
När Alice säger så där känner jag mig väldigt konstig inuti, och mitt ansikte börjar hetta. "Om de onda lever så går vi och dödar dem. Vi kan iallafall gå och kolla om de är kvar där" säger hon sedan. "Okej" svarar jag. Sedan vänder jag mig till spöktjejen. "Hänger du med?" frågar jag henne. 30 okt, 2014 20:47 |
|
Suddan_10
Elev |
~Lillit~
"Hänger du med?" frågar Adrian mig."Okej!" svarar jag."Dör dom ska jag se till att dom inte bosätter sig i min sjö!" http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif 30 okt, 2014 20:51 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Alice-
"då går vi" När vi kommit fram till träden där jag såg de senast, var de inte där men på marken låg det en lapp där det stod: Nästa gång vi ser dig Vampyr DÖDAR vi dig. när jag läst klart lappen räckte jag den till Adrian "Läs det här " sa jag till honom och jag märke att min röst var ostadig. ![]()
30 okt, 2014 20:56 |
|
Borttagen
|
~Adrian~
När jag läst klart meddelandet känner jag mig alldeles iskall inuti. Stackars Alice tänker jag. Hon ser riktigt rädd ut. Jag ger tyst tillbaka lappen till henne. Sedan vänder jag mig till spöktjejen och frågar: "Vad heter du?" 30 okt, 2014 21:02 |
|
Suddan_10
Elev |
~Lillit~
"Vad heter du?" frågar Adrian. "Lillit" svara jag lite otåligt."Kan jag också få läsa?" http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif 30 okt, 2014 21:04 |
|
Hanna Alice Lilly Potter
Elev |
-Alice-
När Adrian vänder sig om så petar jag honom på vingen och säjer "jag har inte vant mig vid att du har vingar, dem klär dig värkligen". ![]()
30 okt, 2014 21:08 |
|
Borttagen
|
~Adrian~
"Tack" säger jag förläget. Jag är verkligen inte van vid att någon uppskattar mig på det sättet, det brukar alltid vara Antonio som får all uppmärksamhet, bara för att han är en ljus ängel och jag en mörk. Nej! bannar jag mig själv. Jag ska inte tänka på honom! 30 okt, 2014 21:13 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Suddan_10, Hanna Alice Lilly Potter och OzzyStar2
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen