Premiären, Leicester Square, 7 juli
Forum > Harry Potter > Premiären, Leicester Square, 7 juli
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elderwand
Elev |
Skrivet av accioron: Skrivet av childhoodlight: Ja klart vi ska köa! Och ah, vi ska ju självfallet vara där på morgonen. <: Men jag tror tbh inte att man måste vara där senast fem på morgonen, någon bekant till mig hade varit där vid lunch till Halvblodsprinsen och fått sjukt bra platser. Men jag tycker att vi kan hålla plats åt varandra, absolut! Lite roligt med svenskar osv. Men hänger din vän med? Jaha, men vad bra! Vi kan ju se ju om man är där dagen innan hur folksamlingen ser ut! Grejen är att hon antagligen inte vill (hennes anledning var att hon inte ville klä ut sig eftersom att hon trodde att alla andra kommer vara utklädda. värt liksom) så det är därför det skulle vara skönt att känna någon i kön haha :x Det låter som en superidé! Vi tänkte vara där så tidigt som möjligt på morgonen och stå där hela dagen, för att vara säkra på att få en okej plats. Jag vet inte riktigt vart vi ska bo, men flygbiljetter är ju bokade nu iallafall, så vi har antagligen hittat något! : D
31 maj, 2011 14:45 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Elderwand: Skrivet av accioron: Skrivet av childhoodlight: Ja klart vi ska köa! Och ah, vi ska ju självfallet vara där på morgonen. <: Men jag tror tbh inte att man måste vara där senast fem på morgonen, någon bekant till mig hade varit där vid lunch till Halvblodsprinsen och fått sjukt bra platser. Men jag tycker att vi kan hålla plats åt varandra, absolut! Lite roligt med svenskar osv. Men hänger din vän med? Jaha, men vad bra! Vi kan ju se ju om man är där dagen innan hur folksamlingen ser ut! Grejen är att hon antagligen inte vill (hennes anledning var att hon inte ville klä ut sig eftersom att hon trodde att alla andra kommer vara utklädda. värt liksom) så det är därför det skulle vara skönt att känna någon i kön haha :x Det låter som en superidé! Vi tänkte vara där så tidigt som möjligt på morgonen och stå där hela dagen, för att vara säkra på att få en okej plats. Jag vet inte riktigt vart vi ska bo, men flygbiljetter är ju bokade nu iallafall, så vi har antagligen hittat något! : D Jag beställer flygbiljetter ikväll! 31 maj, 2011 15:06 |
|
childhoodlight
Elev |
Fyfan vad jag är pepp brudar, det här kommer verkligen bli bäst! Och så jävla awesome att vi kommer träffa på mer svenskar
31 maj, 2011 17:25 |
|
accioron
Elev |
Alltså det är helt sjukt, ååh längtar! Man kan ju göra olika skyltar i kön, brukar tydligen vara rätt populärt haha. Funderar på om jag ska vara utklädd på något sätt, men det kommer ju vara mitt i sommaren så jag får la se, men någonting roligt kan man ju hitta på
31 maj, 2011 19:36 |
|
Elderwand
Elev |
Skrivet av accioron: Alltså det är helt sjukt, ååh längtar! Man kan ju göra olika skyltar i kön, brukar tydligen vara rätt populärt haha. Funderar på om jag ska vara utklädd på något sätt, men det kommer ju vara mitt i sommaren så jag får la se, men någonting roligt kan man ju hitta på Åh, jag vill verkligen göra skyltar!! Jag såg några på youtube som hade gjort en skylt som löd "Deatheaters are hot!", och när J.K gick förbi la hon märke till den och gick fram till dem som hade dem, rent spontant!! Vi måste definitivt göra en "katchig" skylt!! : D
31 maj, 2011 20:47 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Elderwand: Skrivet av accioron: Alltså det är helt sjukt, ååh längtar! Man kan ju göra olika skyltar i kön, brukar tydligen vara rätt populärt haha. Funderar på om jag ska vara utklädd på något sätt, men det kommer ju vara mitt i sommaren så jag får la se, men någonting roligt kan man ju hitta på Åh, jag vill verkligen göra skyltar!! Jag såg några på youtube som hade gjort en skylt som löd "Deatheaters are hot!", och när J.K gick förbi la hon märke till den och gick fram till dem som hade dem, rent spontant!! Vi måste definitivt göra en "katchig" skylt!! : D Haha, pratar du om alwayspureblood på YouTube? 31 maj, 2011 20:50 |
|
Elderwand
Elev |
Skrivet av accioron: Skrivet av Elderwand: Skrivet av accioron: Alltså det är helt sjukt, ååh längtar! Man kan ju göra olika skyltar i kön, brukar tydligen vara rätt populärt haha. Funderar på om jag ska vara utklädd på något sätt, men det kommer ju vara mitt i sommaren så jag får la se, men någonting roligt kan man ju hitta på Åh, jag vill verkligen göra skyltar!! Jag såg några på youtube som hade gjort en skylt som löd "Deatheaters are hot!", och när J.K gick förbi la hon märke till den och gick fram till dem som hade dem, rent spontant!! Vi måste definitivt göra en "katchig" skylt!! : D Haha, pratar du om alwayspureblood på YouTube? Jepp, I'm talking about alwayspureblood! : D Åh, den texten är så fin, och bra! Har hört den många gånger och den är så sjukt bra!! Om J.K eller någon annan skådespelare skulle komma (vilket jag till 100% hoppas på), skulle jag nog börja gråta eller svimma... Ni får hålla koll nere vid skorna om jag mysteriskt försvinner ur sikt, haha! : D
31 maj, 2011 21:02 |
|
Maharajah
Elev |
Åh vad roligt att någon tog upp den här underbara saken!
Jag kommer förhoppningvis att vara där på galapremiären jag med. Har kusiner utanför London som jag ska bo hos eftersom dem ska på semester hela sommaren. Är det någon som har krisigt med boende så kan vi säkert ta in någon i huset. Jag HOPPAS verkligen att det går Detta är en ones in a lifetime sak! 31 maj, 2011 21:03 |
|
childhoodlight
Elev |
Alltså ajiojkwqwkljlkASJKLEQWJMasklask <- jag just nu
1. VI SKA DIT, FATTAR NI? VI SKA DIT OCH VI SKA SE DEM OCH ÅH. (Fangirl moment) Det är så himla, himla svårt att få in det i min hjärna. Innan man inte hade beställt flyg så trodde man att det bara var någonting som kanske skulle inträffa - men nu är det klappat och klart, och vi som bor i lilla, lilla Sverige ska åka ända till lovely, lovely London och gå på den sista, absolut sista galapremiären till Harry Potter. Alltså, det här är ju once in a lifetime-experience. 2. Måste bara påpeka ännu en gång att det är så roligt att fler svenskar ska dit. Ser riktigt fram emot köandet, det kommer bli så himla mysigt! Vi får ladda upp med massor av godsaker, bra musik och så kan vi sitta där och peptalka, ah yeah? Och ja, vi gör en skylt också! Men hörru, accioron, kan inte du skicka din msn till mig och Elderwand, så kan vi ha gruppchatt, och bestämma saker någon dag? <: 3. VI SKA TILL LONDOOOOOOON
31 maj, 2011 21:25 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Maharajah: Åh vad roligt att någon tog upp den här underbara saken! Jag kommer förhoppningvis att vara där på galapremiären jag med. Har kusiner utanför London som jag ska bo hos eftersom dem ska på semester hela sommaren. Är det någon som har krisigt med boende så kan vi säkert ta in någon i huset. Jag HOPPAS verkligen att det går Detta är en ones in a lifetime sak! Ja det är det verkligen! Hoppas du kommer dit Oh, btw. Jag har precis köpt flygbiljetter och jag kommer bo på Comfort Inn King's Cross (ja mycket p.g.a namnet) Det ligger nästan precis vid Trafalgar Sqaure, så det blir nog bra! childhoodlight ALLTSÅ AHSGKAHSKHAS det går inte att förstå, det är så himla himla, nej jag vet inte ens. Herregud. Och självklart! [email protected] 31 maj, 2011 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen