Jag längtar...
Forum > Off Topic > Jag längtar...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Jag längtar till Halloween, till att klubba troll och få klä ut mig
Sen längtar jag till imorgon då jag ska fika med en fin vän ♥ 20 okt, 2014 22:54 |
|
Ithrenniel
Elev |
21 okt, 2014 00:22 |
Klaestron
Elev |
21 okt, 2014 04:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Stjärnflickan: Längtar till Höstlovet då jag ska på Harry Potter i London! Kommer bli awesome!! Wow! Lycko dig! 21 okt, 2014 07:09 |
|
Miss_Green
Elev |
21 okt, 2014 09:00 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
* jag längtar tills ikväll då jag ska hem till min mamma och kan gosa med mina katter
* tills onsdag för då ska jag och två vänner ha Middle Earth- Marathon * tills den 12 november då jag åker till Stockholm och ser Ed Sheeran * den 13 Nov då jag kommer vara i Stockholm med underbar klasskompis * tills nästa gång jag träffar Sanna1324567
26 okt, 2014 13:26 |
|
Borttagen
|
Jag längtar till London.
26 okt, 2014 14:04 |
|
Isse99
Elev |
Jag längtar till den dagen jag hittat någon som jag kan somna bredvid.
skriver ord som mord i handen 26 okt, 2014 15:18 |
|
Fellrendión
Elev |
26 okt, 2014 15:19 |
|
Borttagen
|
Min pojkvän, jättemycket.
26 okt, 2014 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen