Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

1 2 3 4 5 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Okej)

Omar ringde på dörren. Han kysste mig lätt på munnen och stängde dörren efter sig.
"Omar!!" skrek Lina och sprang mot honom.
"Hej!" sa Omar och lyfte upp henne.
"Lina! Låt Jessica och Omar vara ifred!"
"Okej då." sa hon och gick iväg.
"Hejdå", sa Omar och vinkade med handen. Vi gick upp till mitt rum. Vi hann bara vara där i en minut när mamma ropade på mig.
"Jessica! Är det din kompis som rignt på?"
"Vänta här", sa jag och gick ner. Det var Julia!
"Kompis och kompis, vi känner varandra... Vad är det? Vad var hänt?" Omar kom ner från trappan.

30 jul, 2014 17:59

Borttagen

Avatar


- Det är Marcus, grät jag.
Jag gömde ansiktet i händerna och grät.

30 jul, 2014 18:02

Borttagen

Avatar


"Har han..." sa Omar med ett tomt uttryck i ansiktet. Han ställde sig precis bakom mig och kramade mig bakifrån.

30 jul, 2014 18:02

Borttagen

Avatar


Jag nickade gråtandes.
- Han är borta, grät jag.

30 jul, 2014 18:04

Borttagen

Avatar


Även om jag inte kände henne eller hennes bror så bra kramade jag henne hårt.
"Hemskt. Vill du komma upp...?"

30 jul, 2014 18:05

Borttagen

Avatar


Jag nickade och torkade tårarna.

30 jul, 2014 18:06

Borttagen

Avatar


"Kom."
"Hur gick det till...?" frågade Omar och tryckte min hand. "När du fick veta det alltså?"

30 jul, 2014 18:10

Borttagen

Avatar


- Liam sa att han hade en tråkig nyhet att berätta och då fattade jag att Marcus var död för jag såg att Liam hade gråtit och han gråter aldrig, sa jag tyst.

30 jul, 2014 18:11

Borttagen

Avatar


"Jag gråter aldrig jag heller", sa jag, för jag visste inte va jag skulle säga. Vi var tysa i någon minut.
"Vet dina andra brorsor om att du är här? Och Ogge?" frågade Omar.

30 jul, 2014 19:37

Borttagen

Avatar


- Nej ingen vet att jag är här, sa jag.
- Jag sprang hemifrån och bara sprang och sen hamnade jag här, sa jag och drog handen genom håret.

30 jul, 2014 19:44

1 2 3 4 5 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Du får inte svara på den här tråden.