privat rollspel mellan Alexandra hagström och Ella weasley 3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> privat rollspel mellan Alexandra hagström och Ella weasley 3
|
Borttagen
|
Vi gick ut ur Hogwarts expressen.
2 jul, 2014 17:52
|
|
Borttagen
|
Jag kollade mig oroligt omkring.
2 jul, 2014 17:54
|
|
Borttagen
|
Vi var inte vid Hogwarts.
2 jul, 2014 18:00
|
|
Borttagen
|
- Albus och James är kvar, sa jag.
2 jul, 2014 18:22
|
|
Borttagen
|
-Är de,frågade jag.
-Vi måste hämta de,sa jag fort.
2 jul, 2014 18:28
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och gick tillbaka.
2 jul, 2014 18:29
|
|
Borttagen
|
2 jul, 2014 18:31
|
|
Borttagen
|
2 jul, 2014 18:32
|
|
Borttagen
|
-Vet ni vad som händer,frågade jag James och Albus när jag fick syn på de.
2 jul, 2014 18:36
|
|
Borttagen
|
2 jul, 2014 18:37
|
Du får inte svara på den här tråden.