Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Den är jätte bra.
12 maj, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
aa *bevakar*
12 maj, 2011 16:15 |
|
Borttagen
|
Jätte bra! Ska typ hon bli vän med Harry?
12 maj, 2011 17:12 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Salazar1: Mm! Fast du sa att hon fick en gammal lappad il av sin pappa! En osynlighetsmantel blir inte så att man måste lappa eller laga den! Nix men den ser lixom ut så för att vara kamouflerad om du förstår? 12 maj, 2011 18:01 |
|
Borttagen
|
Skriv mer!
__________________________- In your head, in your head. ZOMBIE, ZOMBIE, ZOMBIE-E-E-E-E!What's in your head? In your head. ZOMBIE, ZOMBIE, ZOMBIE-E-E-E-E-E-OH! 12 maj, 2011 20:15 |
|
Minidjuret
Elev |
Förtsätt gärna gissa på vad som kommer hända och ge tips
12 maj, 2011 20:16 |
|
Salazar1
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Aha!Skrivet av Salazar1: Mm! Fast du sa att hon fick en gammal lappad il av sin pappa! En osynlighetsmantel blir inte så att man måste lappa eller laga den! Nix men den ser lixom ut så för att vara kamouflerad om du förstår? Slytherin Pride 12 maj, 2011 20:18 |
|
Minidjuret
Elev |
Jaha, någon mer som vill läsa och gissa och ge tips?
12 maj, 2011 20:42 |
|
Salazar1
Elev |
Ja, gör det fort! DÅ får vi många kapitel!
Slytherin Pride 12 maj, 2011 20:43 |
|
Minidjuret
Elev |
Tipsa kompisar^^
12 maj, 2011 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen