Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag då? [sv]

Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]

1 2 3 4 5 ... 46 47 48
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Den är jätte bra.

12 maj, 2011 16:04

Borttagen

Avatar


aa *bevakar*

12 maj, 2011 16:15

Borttagen

Avatar


Jätte bra! Ska typ hon bli vän med Harry?

12 maj, 2011 17:12

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Salazar1:
Mm! Fast du sa att hon fick en gammal lappad il av sin pappa! En osynlighetsmantel blir inte så att man måste lappa eller laga den!


Nix men den ser lixom ut så för att vara kamouflerad om du förstår?

12 maj, 2011 18:01

Borttagen

Avatar


Skriv mer!
__________________________-
In your head, in your head. ZOMBIE, ZOMBIE, ZOMBIE-E-E-E-E!What's in your head? In your head. ZOMBIE, ZOMBIE, ZOMBIE-E-E-E-E-E-OH!

12 maj, 2011 20:15

Minidjuret
Elev

Avatar


Förtsätt gärna gissa på vad som kommer hända och ge tips

12 maj, 2011 20:16

Salazar1
Elev

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Salazar1:
Mm! Fast du sa att hon fick en gammal lappad il av sin pappa! En osynlighetsmantel blir inte så att man måste lappa eller laga den!


Nix men den ser lixom ut så för att vara kamouflerad om du förstår?
Aha!

Slytherin Pride

12 maj, 2011 20:18

Minidjuret
Elev

Avatar


Jaha, någon mer som vill läsa och gissa och ge tips?

12 maj, 2011 20:42

Salazar1
Elev

Avatar


Ja, gör det fort! DÅ får vi många kapitel!

Slytherin Pride

12 maj, 2011 20:43

Minidjuret
Elev

Avatar


Tipsa kompisar^^

12 maj, 2011 20:46

1 2 3 4 5 ... 46 47 48

Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]

Du får inte svara på den här tråden.